تشخیص ترکیدگی لوله شیراز

تشخیص ترکیدگی لوله شیراز

در لیست زیر از سایت سرویس یاب به معرفی بهترین شرکت ها و مراکز تشخیص ترکیدگی لوله شیراز می پردازیم.  برای اطلاع از هزینه نشت یابی لوله های آب ساختمان با شماره های درج شده در جدول زیر تماس حاصل فرمایید.

نشت یابی در شیراز

نشت یابی در شیراز

لیست مراکز تشخیص ترکیدگی لوله شیراز

نام مراکز نشانی شماره تماس
شیراز نشت یاب شیراز، زرگری، روبروی دانشکده علوم قرانی، مجتمع میرداماد 2 09173095296
شرکت نشت یابی جنوب شیراز، حدفاصل بیمارستان فرهمند فر و سر عفیف آباد، سمت راست، جنب بانک توسعه
شیراز، قصردشت
شیراز، بلوار امیرکبیر
شیراز، خیابان خاکشناسی
09171116855
07136292957
07136316431
07138470427
لوله کشی و تعمیرات شیراز، بلوار امیرکبیر 09175337961

نشت یابی در شیراز چگونه است؟

ممکن است متوجه نم دیوار های یا بخشی از سقف خانه تان شوید یا متوجه شوید که بخشی از گچ دیوار باد کرده و تغییر رنگ داده است. معمولا این اتفاقات زمانی رخ می دهد که نشتی لول آب اتفاق افتاده است. پیدا کردن فرد نشت یاب خوب در شیراز ممکن است سخت باشد به همین دلیل ما آدرس و شماره تماس این افراد را برای شما در یک جدول ثبت نموده ایم تا شما به راحتی بتوانید مشکل ساختمان و خانه خود را با کمک این افراد رفع کنید.

تشخیص ترکیدگی لوله شیراز

تشخیص ترکیدگی لوله شیراز

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در شیراز چگونه است؟

دستگاه های نشت یابی در ایران به صورت صوتی کار می کنند. امواج صوتی برای تشخیص ترکیدگی لوله به کمک متخصص می آید و مشخص می کند کدام ناحیه از لوله نشتی دارد.حرکت آب باعث می شود امواج صوتی ایجاد شود و اگر لوله دچار ترکیدگی شده باشد آب به شدت از لول خارج می شود. اگر ترکیدگی لوله حتی ریز هم باشد باعث می شود که امواج صوتی ایجاد شود ولی صدای آن بسیار کم می باشد و این صدا را شما باید با دستگاه نشت یاب بشنوید.تشخیص ترکیدگی لوله آب به کمک دستگاه تا حدود 40 سانتی متری عمق زمین مشخص می شود. در جدول فوق اطلاعات بهترین مراکز تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه را ذکر نموده ایم.

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در شیراز چقدر است؟

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله در شیراز با دستگاه و بدون دستگاه متفاوت می باشد. همچنین دستمزد تعمیرکار باتجربه به هزینه نشت یابی آب نیز افزوده می شود و از این رو نمی توان قیمت دقیقی برای این کار در نظر گرفت اما حدود قیمتی معمولا از 200 هزار تومان شروع می شود تا مبلغ 2 میلیون تومان می باشد.

شماره تلفن نشت یاب لوله آب در شیراز چند است؟

ما سعی کرده ایم که تمامی نشت یابی های شیراز را با شماره تماس و آدرس آنها ثبت کنیم تا شما بتوانید به راحتی و نزدیکترین نشت یاب را پیدا کنید. در جدول بالا شما می توانید شماره تلفن تمامی نشت یابی لوله آب را مشاهده کنید.

تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب در شیراز

در صورتی که لوله فاضلاب شما خراب شده و نشتی دارد باید به سراغ شرکت های متخصص در این زمینه بروید. در جدول ابتدای این لیست می توانید از بهترین شرکت های نشت یابی در شیراز را مشاهده کنید. همچنین اگر نیاز به ماشین  چاه بازکنی دارید می توانید به لیست شرکت های تخلیه چاه در شیراز از سایت سرویس یاب مراجعه کنید.

چه زمانی باید به ترکیدگی لوله مشکوک شد؟

  • بیش از حد بودن مبلغ قبض آب
  • افت ناگهانی فشار آب
  • شنیدن صدای چکه آب یا صدا غیر معمول در هنگام سکوت
  • نم زدگی و طبله کردن کچ دیوار یا سقف
  • بوی نم و رطوبت ساختمان
  • چکه آب از سقف و دیوار

جمع بندی تشخیص ترکیدگی لوله شیراز

در این لیست سرویس یاب به شما کمک کردیم تا بتوانید با مراکز تشخیص ترکیدگی لوله شیراز آشنا شوید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت تشخیص ترکیدگی لوله در شیراز با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *