لوله بازکنی شیراز - لوله باز کن در شیراز

لوله بازکنی شیراز – لوله بازکن در شیراز

یکی از مشکلاتی که افراد و خانواده ها درگیر آن هستند گرفتگی لوله های حمام و آشپزخانه و سرویس بهداشتی می باشد. به همین دلیل لوله بازکنی شیراز  این مشکلات را برای شما رفع می کند. شما می توانید در هر نقطه از شهر شیراز که هستید با یک جستجو ساده در اینترنت و گوگل با بهترین لوله بازکن در شیراز را درب منزل خود داشته باشید. در ادامه لیستی از آدرس و شماره تماس شرکت ها و مراکز لوله بازکنی را ثبت نموده ایم.

لیست شرکت های لوله بازکنی شیراز

ردیف نام شرکت نشانی شماره تماس
1 آسایش گستر شعبه1:شیراز. بلوار آزادی نبش کوچه11
شعبه2:شیراز . مجتمع خلیج فارس
09170500753
07132307841
2 شرکت آبسر بهار پارسیان شیراز، شهرک میانرود ، بلوار دارایی، کوچه 8 سه درب مانده به آخر سمت راست
3 شرکت عدالت گستر فارس شیراز، سفیر شمالی
4 لوله بازکنی شیراز و حومه 09902441394
5 جت لوله شیراز و حومه 09381300218
6 لوله بازکنی سیار تمامی نقاط شیراز 09109746009

بهترین لوله بازکن در شیراز کیست؟

لوله بازکنی یکی از تخصص های لازم برای خدمات ساختمان ها می باشد و فرد باید انواع لوله ها را بتواند بدون آسیب رساندن به لوله ساختمان انجام بدهند. لوله بازکن می تواند انواع گرفتگی های لوله را حل کند مانند: رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی، لوله آشپزخانه، لوله تراس، لوله پارکینگ، فاضلاب های شهری، لباس شویی و …. . تخلیه چاه فاضلاب نیز یکی دیگر از خدماتی است که ممکن است با کمک شرکت های لوله باز کنی انجام گیرد.

قیمت لوله بازکنی با فنر در شیراز چقدر است؟

قیمت و هزینه لوله بازکنی در شیراز ثابت نمی باشد به این دلیل که باید مطلع شوید که از چه روشی برای خانه و ساختمان شما مورد نیاز می باشد و این که حجم کار چقدر می باشد و زمانی که برای ارائه این خدمات مورد نیاز است بستگی دارد. همچنین ماشین آلاتی که برای تخلیه چاه بر قیمت آن تاثیر گذار می باشد.به عنوان مثال هزینه استفاده از ماشین مکنده ساکشن از پمپ 3 فاز و تک فاز بیشتر است. در واقع میزان گرفتگی چاه تعیین می کند که سرویس کار از چه ماشین آلات چاه بازکنی استفاده نماید. به طور کلی قیمت تخلیه چاه در شیراز چیزی مابین 60 الی 240 هزار تومان برآورد شده است.

خدمات لوله باز کن چیست؟

گرفتگی لوله های ساختمان اگر شدید نباشد می توان با مواد و اسید رفع نمود. گرفتگی های که به دلیل مواد زائد خوراکی، چربی، مو و اشغال ایجاد شده است. اما اگر گفتگی به دلیل رسوبات فاضلاب و خاک باشد و با گذشت زمان سخت شده باشد دیگر با مواد و اسید کار ساز نمی باشد و باید با لوله بازکن های سخت آن را رفع نمود. لوله باز کن سخت یعنی ابزارهای لوله باز کنی که گرفتگی های سخت لوله ها را باز می کنند.

قبل از آنکه دستگاه لوله بازکنی ساخته شود شرکتهای لوله بازکنی و دیگر افراد برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب از فنر لوله بازکنی به همراه دریل استفاده می‌کردند. یعنی فنر لوله بازکنی را به سر دریل بسته و اقدام به باز کردن گرفتگی لوله می‌نمودند. مشکل این کار در این بود که سرعت دریل زیاد بود و فنر نیز حفاظی نداشت. با حرکت سریع دریل فنر به سرعت دوران می‌کرد و به اطراف برخود می‌کرد. اما با ساخت دستگاه لوله بازکنی این مشکل حل شد. دستگاه لوله بازکنی به راحتی و بدون خطر گرفتگی لوله فاضلاب را باز می‌کند.این لوله بازکن ها می توانند انواع لوله های فاضلاب، لوله های ساختمانی را باز کنند. از این رو نگران نباشید.

جمع بندی لوله بازکنی شیراز

در این لیست از سرویس یاب شما را با تعدادی از شرکت های لوله بازکنی شیراز آشنا کردیم. شما می توانید برای اطلاع از قیمت لوله بازکنی در شیراز 1402 با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری