لیست بهترین شرکت تخلیه چاه در شیراز

لیست شرکت های تخلیه چاه در شیراز

در لیست زیر اطلاعات کاملی از تمامی شرکت های تخلیه چاه در شیراز به همراه شرح خدمات و آدرس و شماره تماس آنها ثبت شده است. سایت سرویس یاب تلاش داشته است که با جمع آوری این اطلاعات برای شما راحتی را به ارمغان آورده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در لیست زیر تماس بگیرید.

شرکت های تخلیه چاه در شیراز

تخلیه چاه فاضلاب

لیست بهترین شرکت تخلیه چاه در شیراز

ردیف نام شرکت نشانی شماره تماس
1 شرکت خدماتی انوری شیراز، بلوار نصر 09176190216
2 شرکت خدماتی اعتمادی شیراز، بلوار ادبیات 09170006171
3 شرکت خدمات فنی شیراز مناره شیراز, شیراز.معالی اباد

تخلیه چاه فاضلاب در شیراز

در لیست فوق اطلاعات بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تخلیه چاه ثبت شده است. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه تخلیه چاه فاضلاب در شیراز و روش های آن با شماره های درج شده در لیست، تماس بگیرید. اطلاع از هزینه و قیمت ارائه این خدمات تخصصی، بهتر است از طریق مراکز و شرکت های تخصصی این فعالیت باشد.

هزینه تخلیه چاه

قیمت تخلیه چاه، به عوامل مختلفی مانند موقعیت جغرافیایی چاه توالت و فاضلاب، عمق آن، نوع چاه فاضلاب و نزدیکی به شهر و … وابسته است. برای برآورد دقیق هزینه تخلیه چاه لازم است با شرکت‌های متخصص در این زمینه تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین صفحه اختصاصی این شرکت ها مشاوره دریافت کنید.

بهترین شرکت تخلیه چاه توالت

ما در سایت سرویس یاب، تلاش داشته ایم که بهترین و معتبرترین شرکت های ارائه خدمات تخلیه چاه فاضلاب در شیراز را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین خدمات را دریافت کنید. شماره تماس شرکت های تخلیه چاه شیراز در جدول فوق ثبت شده است. برای رزرو نوبت می توانید با این شماره ها تماس بگیرید.

در بیشتر موارد تخلیه چاه فاضلاب، به دلیل اینکه چاه فاضلاب پس از بالا زدن و پس زدن آب و فضولات در توالت ، آب و کف صابون در کفشوی حمام، همچنین در سیفون دستشویی و یا آشپزخانه مشخص می شود.

معمولاً در ساختمان های که تازه ساخت هستند، بعد از گذشت 3 تا 5 سال چاه های فاضلاب ناگهانی پر می شوند و دلیل آن فقط کوچک بودن انباره چاه می باشد. رفع گرفتگی توالت و رفع پر شدت فاضلاب در شیراز یکی از عمده ترین مشکلات و خدماتی است افراد به آن نیاز پیدا می کنند.

در چنین مواردی که ممکن است که در مسیرها ، گرفتگی لوله هم به وجود آمده باشد و نیاز به لوله بازکن در شیراز داشته باشید.

"لیست

خدمات شرکت های ارائه دهنده خدمات تخلیه چاه

  • تخلیه و لایه روبی چاه فاضلاب، چاه توالت و سرویس بهداشتی در ساختمان
  • تخلیه همراه با لجنکشی و لایه روبی چاه
  • حفر چاه آب، حفر چاه فاضلاب و توالت

همچنین ممکن است در بعضی از شرکت های خدماتی در شیراز نیز این خدمات ارائه گردد. برای اطلاعات بیشتر به لینک درج شده مراجعه نمایید.

لیست شرکت های تخلیه چاه در شیراز

در این لیست از سرویس یاب به شما کمک کردیم تا بتوانید شرکت های تخلیه چاه در شیراز را بشناسید. برای اطلاع از قیمت تخلیه چاه در شیراز 1402 می توانید با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری