ژلیش ناخن در شیراز

ژلیش ناخن شیراز

مراکز ژلیش ناخن شیراز را در این لیست از سایت سرویس یاب به شما معرفی می کنیم. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ژلیش ناخن یا انجام ژلیش ناخن چشم گربه ای در شیراز با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

مراکز ژلیش ناخن در شیراز

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کاشت ناخن مینا شیراز، زرگری، کوچه 20، پلاک 94 09027243472
2 کاشت ناخن محبوب شیراز، ستارخان، نبش کوچه 16 09172161999
3 کاشت ناخن سحر شیراز، معالی آباد، حد فاصل گلها و خلبانان، مجتمع اداری پارمین، طبقه 6، واحد 604 09051053929
4 سالن زیبایی مهفام شیراز، پل معالی آباد، خیابان شهید عباس حیدری، کنار رودخانه، اواسط کوچه، سالن زیبایی مهفام 09178303221

قیمت ژلیش ناخن شیراز چقدر است؟

شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول بالا از قیمت ژلیش ناخن در شیراز مطلع شوید. ژلیش کار ناخن در سالن های زیبایی پاسخ سوالات شما را خواهند داد.

در صورتی که هنوز با شماره مراکز معرفی شده در جدول بالا تماس نگرفته اید می توانید برای تشخیص قیمت ژلیش ناخن از عواملی که در زیر بیان شده اند قیمت حدودی ژلیش ناخن برای خود را تخمین بزنید.

  • قیمت ژلیش ناخن از نوع پودر انتخاب شده تاثیر می گیرد
  • میزان بلندی ناخن در قیمت ژلیش تاثیرگذار است
  • آرایشگاه و سالن زیبایی که انتخاب کرده اید هم در تعیین قیمت ژلیش موثر است

ژلیش ناخن در منزل شیراز

شما می توانید در صورت تمایل ژلیش ناخن خود را در منزل خود یا خانه ی ژلیش کار انجام دهید. برای اینکه از امکان انجام ژلیش ناخن در شیراز مطلع شوید می توانید با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

با مراجعه به مراکز مانیکور و پدیکور شیراز می توانید وضعیت ناخن های دست و پای خود را بهبود دهید.

ژلیش ناخن چشم گربه ای در شیراز

برای اینکه بتوانید ژلیش ناخن چشم گربه ای را به خوبی و با کیفیت در شیراز انجام دهید می توانید با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به صفحات اینستاگرام هر کدام از مراکز معرفی شده می توانید نمونه کارهای مختلف آن ها را ببینید. در نهایت و با مقایسه نمونه کار ها می توانید درباره انتخاب مرکز بهتر تصمیم گیری کنید.

برای کاشت ناخن دست های خود به مراکز کاشت ناخن در شیراز مراجعه کنید.

جمع بندی ژلیش ناخن شیراز

شما می توانید  با تماس با شماره های درون جدول بالا قیمت ژلیش ناخن در شیراز را متوجه شوید. برای انجام ژلیش در خانه در شیراز کافی است تلفنی از مراکز معرفی شده در این لیست از سرویس یاب تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری