مانیکور و پدیکور در شیراز

مانیکور و پدیکور در شیراز

در این لیست از سرویس یاب تعدادی از مراکز مانیکور و پدیکور در شیراز را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید برای انجام مانیکور دست و پدیکور پا در خانه شیراز و همچنین استعلام قیمت مانیکور و پدیکور در شیراز با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

مراکز مانیکور و پدیکور در شیراز

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 سالن زیبایی مهفام شیراز، پل معالی آباد، خیابان شهید عباس حیدری، کنار رودخانه، اواسط کوچه، سالن زیبایی مهفام 09178303221
2 کاشت ناخن سحر فرهادی شیراز، معالی آباد، مجتمع پارمین، طبقه 6، واحد 604 09371129476
3 کاشت ناخن محبوب شیراز، ستارخان، نبش کوچه 16 09172161999

قیمت مانیکور و پدیکور در شیراز

شما می توانید برای اطلاع از قیمت مانیکور و پدیکور در شیراز با شماره سالن های زیبایی معرفی شده در جدول بالا تماس بگیرید. کارشناسان با توجه به نیاز دست و پای شما قیمت را اعلام خواهند کرد.

عواملی که در زیر بیان می شوند در تعیین هزینه نهایی مانیکور و پدیکور موثر هستند. شما می توانید با بررسی مواردی که بیان می کنیم قیمت حدودی مانیکور و پدیکور خود را تشخیص دهید.

  • نوع مانیکور و پدیکوری که بانوان قصد انجام آن را دارند
  • وسایل مورد نیاز و خدمات اضافی که خانم ها و دختران از آن ها استفاده می کنند

مانیکور و پدیکور در خانه شیراز

برای اینکه متوجه شوید که کدام یک از مراکز معرفی شده در جدول بالا مانیکور و پدیکور در خانه را انجام می دهند کافی است که با شماره مراکز معرفی شده تماس بگیرید.

با انجام ژلیش ناخن در شیراز می توانید ناخن هایی زیباتر داشته باشید.

پدیکور کف پا در شیراز

اگر می خواهید کف پای خود را تازه کرده و پوست قسمت انتهایی پای خود را بهبود دهید می توانید از خدمات پدیکور کف پا در شیراز استفاده کنید. برای اطلاع از اینکه کدام یک از مراکز معرفی شده در جدول بالا کار خود را به شکل بهتری انجام می دهند می توانید به اینستاگرام آن ها مراجعه کنید و از میان نمونه کارهای آن ها، مرکزی با نمونه کار بهتر را انتخاب کنید.

جمع بندی مانیکور و پدیکور در شیراز

این لیست از سرویس یاب را به معرفی مراکز مانیکور و پدیکور در شیراز اختصاص دادیم. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول بالا از قیمت مانیکور و پدیکور در شیراز مطلع شوید.

اشتراک‌گذاری