تعمیر پلوپز برقی در شیراز

تعمیر پلوپز برقی در شیراز

پلوپز برقی یکی از وسیله های پرکاربرد در آشپزخانه می باشد و ممکن است دچار مشکلات زیادی شود که نیاز به سرویس یا تعویض قطعه داشته باشد. در ادامه لیستی از بهترین مراکز تعمیر پلوپز برقی در شیراز را به شما معرفی میکنیم.

تعمیر پلوپز برقی در شیراز

سرویس و تعمیرات پلوپزهای برقی

لیست مراکز تعمیر پلوپز برقی در شیراز

ردیف نام مرکز نشانی شماره تماس
1 مرکز پیشگامان سرویس شیراز، خیابان قاآنی شمالی 07138222606
2 شرکت آسایش گستر شیراز. بلوار آزادی نبش کوچه11 09170500753
3 تعمیرات لوازم برقی شهاب شیراز، گلدشت معالی آباد، خیابان نسترن 2 07136392705

هزینه تعمیر پلوپز برقی در شیراز چقدر است؟

قیمت تعمیرات انواع پلوپز های برقی متفاوت می باشد. به همین منظور باید به نوع و برند دستگاه تان، نوع خرابی دستگاه، نیاز به تعویض قطعه یا سرویس دستگاه و … توجه داشته باشید. برای محاسبه دقیق هزینه تعمیرات می توانید با شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید و مشاوره دریافت نمایید.

برای تعمیر همزن های خود می توانید به مراکز تعمیر همزن برقی شیراز مراجعه کنید.

تعمیر پلوپز برقی در شیراز

بهترین تعمیرکار پلوپز برقی

بهترین تعمیرکار پلوپز برقی

در لیست ابتدای صفحه، اطلاعات مراکز تعمیرات انواع برندهای پلوپز برقی در شیراز را مشاهده می کنید. این تعمیرگاه های معتبر، با عیب یابی دستگاه این وسیله برقی را تعمیر می کنند. برای پیدا کردن بهترین تعمیرکار، می توانید از طریق نظرات کاربران، مقایسه های لازم را انجام دهید. همچنین اگر مرکز موردنظرتان را پیدا نکردید می توانید به صفحه تعمیرات لوازم خانگی در شیراز مراجعه نمایید و مرکز مورد نظرتان را بیابید.

جمع بندی تعمیر پلوپز برقی در شیراز

تعدادی از مراکز تعمیر پلوپز برقی در شیراز را در این لیست از سرویس یاب به شما معرفی کردیم. شما می توانید با شماره های درون جدول بالا استعلام قیمت تعمیر پلوپز برقی در شیراز را بگیرید.

اشتراک‌گذاری