تعمیر همزن برقی در شیراز

تعمیر همزن برقی در شیراز

همزن برقی یکی از وسیله های پرکاربرد در آشپزخانه می باشد و ممکن است دچار مشکلات زیادی شود که نیاز به سرویس یا تعویض قطعه داشته باشد. در ادامه لیستی از بهترین مراکز تعمیر همزن برقی در شیراز را به شما معرفی میکنیم.

تعمیر همزن برقی در شیراز

لیست مراکز تعمیر همزن برقی در شیراز

ردیف نام مرکز نشانی شماره تماس
1 مرکز پیشگامان سرویس شیراز، خیابان قاآنی شمالی 07138222606
2 شرکت آسایش گستر شیراز. بلوار آزادی نبش کوچه11 09170500753
3 تعمیرات لوازم برقی شهاب شیراز، گلدشت معالی آباد، خیابان نسترن 2 07136392705
4 فن آوران الکترونیک شیراز، بلوار گلستان، حدفاصل کلبه و چهارراه ادبیات 07137302619

هزینه تعمیر همزن برقی در شیراز چقدر است؟

قیمت تعمیرات انواع همزن های برقی متفاوت می باشد. به همین منظور باید به نوع و برند دستگاه تان، نوع خرابی دستگاه، نیاز به تعویض قطعه یا سرویس دستگاه و … توجه داشته باشید. برای محاسبه دقیق هزینه تعمیرات می توانید با شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید و مشاوره دریافت نمایید.

با مراجعه به لیست تعمیر پلوپز برقی در شیراز می توانید ایرادات این دستگاه خود را حل کنید.

تعمیر همزن برقی در شیراز

بهترین تعمیرکار همزن برقی

در لیست ابتدای صفحه، اطلاعات مراکز تعمیرات انواع برندهای همزن برقی در شیراز را مشاهده می کنید. این تعمیرگاه های معتبر، با عیب یابی دستگاه این وسیله برقی را تعمیر می کنند. برای پیدا کردن بهترین تعمیرکار، می توانید از طریق نظرات کاربران، مقایسه های لازم را انجام دهید. همچنین اگر مرکز موردنظرتان را پیدا نکردید می توانید به صفحه تعمیرات لوازم خانگی در شیراز مراجعه نمایید و مرکز مورد نظرتان را بیابید.

جمع بندی تعمیر همزن برقی در شیراز

مراکز تعمیر همزن برقی در شیراز را در این لیست از سرویس یاب به شما معرفی کردیم. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول بالا استعلام قیمت تعمیر همزن برقی در شیراز 1403 را بگیرید.

اشتراک‌گذاری