صفرشویی خودرو در شیراز

صفرشویی خودرو در شیراز

بهترین مرکز صفرشویی خودرو در شیراز کدام است؟ هزینه صفر شویی ماشین های ایرانی و خارجی چقدر می شود؟ در ادامه این صفحه از سایت سرویس یاب، با بهترین مراکز به همراه آدرس و شماره تماس آنها آشنا می شوید.

صفرشویی خودرو در شیراز

صفرشویی ماشین در شیراز

لیست مراکز تخصصی صفرشویی خودرو در شیراز

ردیف نام مرکز نشانی شماره تماس
1 وایلنت کار شیراز، میدان اطلسی، بلوار هجرت 09170014310
2 مت کار شیراز، خلدبرین، روبروی پارک خلدبرین 09170558844
3 مجتمع تخصصی اتومبیل های خارجی ابراهیم زاده شیراز، بلوار امیرکبیر، بین ورودی و خروجی سیمان 09173129909
4 مرکز تخصصی دیتیلینگ اتو کلینیک شیراز شیراز ، فرهنگ شهر، روبروی خیابان شهید کسایی 09174444317
5 استارواش شیراز 07136909
6 مرکز صفرشویی میرور شیراز، خیابان سمیه، خیابان حدادی 09305301590
09399990439
7 لوکس کار شیراز، حدفاصل چهارراه بنفشه و هنگ 07132301864
09397128495
8 کارواش صدف شیراز ، بلوار رحمت، خیابان بنی هاشمی 07137530332

قیمت صفرشویی خودرو در شیراز

هزینه صفر شویی بستگی به این دارد که خودروی شما چه برندی باشد و نحوه صفرشویی و یا اندازه ای که باید خدمات برای شما ارائه بدهند چقدر می باشد. برای اطلاع از هزینه و قیمت دقیق صفرشویی خودرو در شیراز بهتر است با شماره های درج شده در جدول فوق تماس حاصل فرمایید.

صفرشویی ماشین در شیراز چگونه است؟

برای این که بهترین مراکز صفرشویی ماشین در شیراز را مشاهده کنید کافی است با مراکز درج شده در جدول تماس بگیرید و یا به صفحه ای تخصصی این مراکز مراجعه کنید و از طریق مشاوره آنلاین اطلاعات لازم را کسب کنید.

در صورتی که مرکز موردنظرتان را مشاهده نکردید می توانید به کارواش های شیراز مراجعه نمایید و خواستار خدمات موردنظرتان باشید.

صفرشویی خودرو در شیراز

صفرشویی خودرو چیست؟

در صفر شویی، قسمت داخلی ماشین با دقت تمام جارو زده شده و با یک حوله (ترجیحا نرم) تمامی قسمت های پلاستیکی داخلی ماشین تمیز می شود. برای تمیز کردن فضای داخلی شیشه ها از شیشه پاک کن استفاده خواهد شد. موتور ماشین شما بازرسی شده، روغن های ریخته شده پاک می شود و سپس شسته و با استفاده از کمپرسور هوا خشک می شود.

تهویه مناسبی اعمال شده و قسمت های رنگ دار خودرو واکس زده می شوند. صفرشویی خودرو در واقع یک ورژن پیشرفته از شستشوی معمولی ماشین است. این یک فرآیند کامل تر از کارواش معمولی در تمیز کردن، اصلاح و محافظت از خودروی شما می باشد.

خدمات صفرشویی خودرو نه تنها بر روی تمیز کردن عمیق ماشین بلکه بر روی ترمیم رنگ ها و پوشش های محافظ توسط تکنولوژی بالا نیز تمرکز دارد. در حالی که شستشوی وسیله نقلیه به صورت هفتگی کاری بسیار مهم است، اما صفرشویی خودرو نیز یک کار مهم برای بهبود شرایط و حفظ ظاهر بهتر وسیله نقلیه شما می باشد. که شما قادر به انجام آن هستید.

در صورتی که نیاز دارید تا با مراکز سرامیک خودرو در شیراز آشنا شوید به لینک درج شده مراجعه کنید.

جمع بندی صفرشویی خودرو در شیراز

ما در سایت سرویس یاب، تلاش داشته ایم که شما را با بهترین مراکز صفرشویی خودرو در شیراز آشنا کنیم تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را از این مراکز تخصصی دریافت نمایید. برای اطلاع از قیمت صفرشویی خودرو در شیراز می توانید با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *