تعمیر و تعویض ترمز و کلاچ در شیراز

تعمیر و تعویض ترمز و کلاچ در شیراز

در این صفحه از سایت سرویس یاب، اطلاعات بهترین مراکز تعمیر و تعویض ترمز و کلاچ در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آنها مشاهده می کنید. برای اطلاع از نحوه تعمیرات انواع دیسک و صفحه ترمز و کلاچ خودرو های ایرانی و وارداتی به شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید.

تعمیر و تعویض ترمز و کلاچ در شیراز

لیست تعمیرگاه های تعمیر و تعویض ترمز و کلاچ شیراز

ردیف نام تعمیرگاه نشانی شماره تماس
1 خدمات ترمز و کلاچ مدرن شیراز، هفت تنان، نرسیده به میدان هفت تنان 07137318633
2 فروشگاه تخصصی مرکزی لنت شیراز، بلوار سلمان فارسی
3 فروشگاه تخصصی لنت و ترمز محمدی شیراز، خیابان هفت تنان 07132289578
4 تعمیرگاه تخصصی مهرزاد شیراز، خیابان معزی
5 تعمیرگاه اتومبیل البرز شیراز، بلوار نصر، چهارراه سرداران 07137437086

تعمیرگاه دیسک و صفحه کلاچ و ترمز شیراز

در این صفحه از سایت سرویس یاب با بهترین تعمیرگاه های دیسک و صفحه کلاچ و ترمز خودرو های داخلی مثل پراید، 206، 207، سمند و  … آشنا می شوید. برای اطلاعات کامل هزینه تعمیر یا تعویض دیسک صفحه ترمز و کلاچ با شماره های درج شده تماس بگیرید.

در صورتی که تعمیرگاه موردنظرتان را پیدا نکردید می توانید به سراغ تعمیرگاه های جلوبندی خودرو در شیراز بروید و مکانیکی موردنظرتان را پیدا کنید.

تعویض صفحه کلاچ در شیراز

زمانی که می خواهید دیسک و صفحه کلاچ و ترمز خودروی خودتان را تعمیر یا تعویض کنید باید در نظر بگیرید که پدال کلاچ شما سفت شده است ، دنده خودرو شما در هنگام عوض شدن سر و صدا می کند، جا نرفتن درست دنده، لرزش خودرو هنگام شروع حرکت و… این مشکلات را داشته باشید تا بخواهید کلاچ خودرو شما عوض شود. همچنین خودروهای شهری بعد از طی کردن 45 تا 60 هزارکیلومتر نیاز به تعویض کلاچ دارند. در جدول فوق اطلاعات بهترین مراکز تعویض صفحه کلاچ در شیراز ثبت شده است.

تعمیر و تعویض ترمز و کلاچ در شیراز

تعمیر صفحه ترمز در شیراز

در صورتی که ترمز خودروی شما مشکل دار شده است، به طور مثال تاب برداشته است، (در توقف های دائم و حرکت مجدد و درگیری زیاد دیسک ترمز مثلا در سرازیری های تند، دمای دیسک و اجزاء بخش ترمز بالا می‌رود و حتی در برخی از موارد به حدی می‌رسد که می‌تواند منجر به تغییر شکل دیسک ترمز شود) نیاز به تعمیرات دیسک ترمز دارید . همچنین در جدولی که بالا مشاهده می کنید اطلاعات بهترین مراکز تعمیر و تعویض ترمز و کلاچ در شیراز را مشاهده می کنید. در صورتی که تعمیرگاه موردنظرتان را پیدا نکردید می توانید به سراغ تعمیرگاه های خودرو در شیراز بروید و مکانیکی موردنظرتان را پیدا کنید.

جمع بندی تعمیر و تعویض ترمز و کلاچ در شیراز

این لیست سرویس یاب را به معرفی مراکز تعمیر و تعویض ترمز و کلاچ در شیراز اختصاص دادیم. شما می توانید برای استعلام قیمت تعمیر و تعویض ترمز و کلاچ در شیراز با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *