تعمیرات چرخ خیاطی در شیراز

تعمیرات چرخ خیاطی در شیراز

در لیست زیر از سایت سرویس یاب، با بهترین مراکز تعمیرات چرخ خیاطی در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آنها آشنا می شوید. برای اطلاع از هزینه تعمیرات انواع چرخ های صنعتی، خانگی، سردوز و … با شماره های درج شده تماس بگیرید.

تعمیرگاه چرخ خیاطی شیراز

تعمیرگاه های چرخ خیاطی شیراز

لیست بهترین تعمیرات چرخ خیاطی در شیراز

ردیف نام مرکز تعمیرات نشانی شماره تماس
1 تعمیرگاه چرخ خیاطی مشیر شیراز، بین چهارراه مشیر و سه راه نمازی 09171065017
2 تعمیرات چرخ خیاطی کاظم پور شیراز خیابان توحید جنب بازار دشتی 07132225787
3 تعمیر چرخ خیاطی سید کریم شیراز، بلوار مدرس، پل غدیر، خیابان شهدای ابجوار دشت چنار 07137211937
4 تعمیرات چرخ خیاطی سلاحی شیراز، لطفعلی خان زند، چهارراه پیروزی 07132221912

هزینه تعمیر چرخ خیاطی در شیراز

با عیب یابی چرخ خیاطی است که می توان هزینه دقیق تعمیر چرخ های خیاطی مختلف( ژانومه، کاچیران، برادر و … ) رل مشخص نمود. هزینه ی تعمیر چرخ خیاطی به میزان خرابی و قطعات مورد نیاز جهت تعمیر و … بستگی دارد.همچنین نوع چرخ خیاطی (خانگی، صنعتی، سردوزی، بافندگی ) نیز در هزینه تعمیرات تاثیر گذار است.

به درستی نمی توان در مورد هزینه ی تعمیر چرخ خیاطی صحبت کرد چرا که این هزینه، بستگی به تعمیر و یا تعویض قطعه ی خراب، دارد. در ابتدا تعمیرکار باید قطعه ی خراب را تشخیص داده و سپس در مورد هزینه ی آن صحبت کند. برای اطلاع از هزینه دقیق تعمیرات با شماره های درج شده در جدول فوق تماس بگیرید.

بهترین مرکز عیب یابی و سرویس چرخ خیاطی در شیراز

در شیراز مراکز متعددی برای سرویس و تعمیرات چرخ خیاطی وجود دارد. البته بهترین راه برای این کار مراجعه به نمایندگی های چرخ خیاطی در سطح شهر می باشد. در مغازه های چرخ خیاطی ، خدماتی از جمله تعمیرات تخصصی ، عیب یابی، تنظیم و سرویس و همچنین خرید و فروش انواع چرخ های خانگی (برقی، دستی و قدیمی) ارائه می گردد. شما می توانید با مراجعه به سایت پی جو ، لیستی از بهترین فروشگاه های چرخ خیاطی به همراه شماره تلفن و آدرس آنها را پیدا کنید.

تعمیرات چرخ خیاطی در شیراز

تعمیرات چرخ خیاطی در شیراز

تعمیر چرخ خیاطی در منزل در شیراز

چرخ خیاطی به مرور زمان که از آن استفاده می شود، در هنگام کار و استفاده دچار فرسودگی، جرم گرفتگی و از کار افتادگی می گردد. بر اثر گذشت زمان، چرخ خیاطی فرسوده و خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا می کند. یکی از خدماتی که فروشگاه های چرخ خیاطی انجام می دهند این است که برای تعمیر چرخ خیاطی به منازل مورد نظر رفته و تعمیرات را در محل انجام می دهند. البته در این حالت علاوه بر هزینه ی تعمیرات چرخ خیاطی، هزینه ی ایاب و ذهاب تعمیرکار نیز محاسبه می گردد.

در صورتی که می خواهید بابهترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی در شیراز آشنا شوید می توانید به لیست درج شده از سایت سرویس یاب مراجعه کنید.

خدمات مرتبط با فروشگاه چرخ خیاطی در شیراز

همانطور که همه می دانیم چرخ خیاطی برای دوخت انواع پارچه و چرم مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله در طول زمان پیشرفت های بسیاری داشته است . اکنون در هر خانه ای یک چرخ خیاطی موجود می باشد.چرخ خیاطی های قدیمی مکانیکی بوده و با نیروی دست کار می کردند اما امروزه به کمک نیروی برق ، کار با چرخ های خیاطی بسیار ساده تر از قبل شده است. اغلب فروشگاه های چرخ خیاطی، خدمات پس از فروش ارائه می دهند که شما می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

جمع بندی تعمیرات چرخ خیاطی در شیراز

مراکز تعمیرات چرخ خیاطی در شیراز را در این لیست از سرویس یاب به شما معرفی کردیم. برای استعلام قیمت تعمیرات چرخ خیاطی در شیراز 1403 با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری

یک نظر

    1. سما افسری نویسنده پاسخ

      سلام.
      لطفا با شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید.

    1. سما افسری نویسنده پاسخ

      برای اطلاع لطفا با شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *