تعمیر اتو در شیراز

تعمیر اتو در شیراز

اتو یکی از وسیله های پرکاربرد در هر خانه ای می باشد و ممکن است بعد از مدتی به تعمیر نیاز داشته باشد. به همین دلیل لیستی از بهترین مراکز تعمیر اتو در شیراز را به شما معرفی می کنیم. در جدول زیر از سایت سرویس یاب، آدرس و شماره تماس آنها جهت کسب اطلاعات تکمیلی ثبت شده است.

تعمیر اتو در شیراز

سرویس اتوهای بخار

لیست مراکز تعمیر اتو در شیراز

ردیف نام مرکز تعمیرات اتو نشانی شماره تماس
1 مرکز پیشگامان سرویس شیراز، خیابان قاآنی شمالی 07138222606
2 تعمیرات لوازم خانگی کوچک و جاروبرقی شیراز، شهرک سراج، خیابان صفایی جنوبی 09171391247
3 خدمات پاناسونیک صبا کریمی 07132301385
4 خدمات پس از فروش رکسون شیراز، خیابان داریوش(توحید) خیابان اهلی 07132303114
5 تعمیرات تخصصی اتو همائی شیراز، خیابان زند، لطفعلی خان زند، کوچه 72
6 شیراز جی اس ام شیراز، چهارراه نمازی، خیابان داریوش 09365056969

قیمت تعمیرات اتو در شیراز

اطلاع از قیمت تعمیر انواع اتو مستلزم این می باشد که از مشکل اتو خودتان اطمینان داشته باشید. اطلاع از هزینه تعمیرات به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه توسط متخصص تعیین می شود. به همین دلیل نمی توان مبلغ دقیقی برای تعمیرات اعلام نمود. برای استعلام قیمت می توانید از طریق دکمه چت آنلاین در صفحه اختصاصی تعمیرکاران ذکر شده در جدول فوق، مشاوره دریافت کرده و از هزینه دقیق اطلاع کسب نمایید.

بهترین تعمیرکار اتو بخار

در برخی از مواقع در هنگام تعمیر اتو، نیاز به تعویض یک قطعه می شود، به همین دلیل اتو بخار  خودتان را به هر تعمیرکاری نسپارید. ما سعی کرده ایم که معتبرترین تعمیرکاران اتوبخار در شیراز را به شما معرفی کنیم. در جدولی که مشاهده می کنید بهترین مراکز تعمیر اتو ثبت شده اند.

تعمیر اتو در شیراز

عیب یابی اتو

برای حل مشکل اتو، بهترین راه مراجعه به نمایندگی های برند اتوی مورد نظر شما می باشد. خدماتی که این مراکز انجام می دهند عیب یابی و تعمیر تمام انواع اتوها از جمله اتو بخار، اتو پرسی، اتوی مسافرتی، اتوی شارژی می باشد.

جمع بندی تعمیر اتو در شیراز

در جدولی که در ابتدای این صفحه از سایت سرویس یاب، برای شما درج نموده ایم. اطلاعات بهترین مراکز تعمیر اتو در شیراز را مشاهده می کنید. برای استعلام قیمت تعمیر اتو در شیراز می توانید با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. ماندانا هاشمي پاسخ

    سلام خدمت مدير محترم شماره تعميرگاه اتورويال به عنوان تعمير اتو گذاشته شده اين تعميرگاه مختص ماشين سبك است لطفا اصلاح كنيد

    1. سما افسری نویسنده پاسخ

      با سلام.
      ممنون از همراهی شما.
      اطلاعات لازم، تصحیح گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *