قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه سرداران

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه سرداران

چت آنلاین با قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه سرداران

حتما تا به حال برای تمیز کردن فرش ها و مبلمان منزل خود به دنبال یک قالیشویی معتبر بوده اید که فرش های دستباف و ماشینی خود را با خیالت راحت برای شستشو به آنها بسپارید. یافتن یک قالیشویی معتبر با خدمات عالی و تجهیزات مدرن در شیراز کار ساده ای نیست.

ما در این مقاله قصد داریم به شما یکی از بهترین قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه سرداران را به همراه خدمات آن معرفی کنیم. قالیشویی پامچال با مدیریت وحید کریمزاده با ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود از جمله رفو گری، شستشو و خدمات خشکشویی انواع مبلمان و فرش، یکی از بهترین و مدرن ترین قالیشویی ها در شهر شیراز است.

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه سرداران

معرفی قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه سرداران

مجموعه قالیشویی پامچال با بیش از 50 سال سابقه درخشان و ارائه خدمات شبانه روزی حتی در روز های جمعه با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب، یکی از بهترین مجموعه های فعال در حوزه قالیشویی می باشد و برای جلب رضایت مشتری های خود، از ماهر ترین افراد در این حوزه بهره میگیرد. این قالیشویی دارای 6 شعبه فعال در سرار شیراز می باشد بنا براین شما با برقراری ارتباط با نزدیک ترین شعبه به محل شکونت خود میتوانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

خدمات قالیشویی پامچال شعبه سرداران

در مجموعه قالیشویی پامچال شعبه بسرداران خدمات متنوعی برای مشتری ها ارائه می شود. این خدمات حتی در محل زندگی شما هم ارائه می گردد و شامل رفو و تعمیر انواع فرش دستباف، ابریشم، ماشینی، انواع موکت، خشکشویی مبلمان منزل و یا مبلمان اداری و همچنین شستشوی فرش های ارزشمند شما عزیزان میباشد. بنابراین میتوانیید با خیال راحت صفر تا صد خدمات شستشوی فرش و مبلمان خود را به این مجموعه بسپارید. بنابراین برای بهره مند شدن از خدمات تخصصی این مجموعه میوانید با خیالی آسوده انواع فرش و مبلمان خود را به قالیشویی پامچال بسپارید. استفاده از به روز ترین تجهیزات و دستگاه ها با دقت و ظرافت تمام، از افتخارات مجموعه پامچال است.

اطلاعات تماس قالیشویی و مبل شویی پامچال سرداران

آدرس: شیراز، بلوار تخت جمشید، خیابان اقبال لاهوری شمالی

شماره تماس: 0713740706107137233241091711193600917117570109171173087

اینستاگرام: pamchal_ghalishoei

سرویس های ارائه شده قالیشویی پامچال شعبه سردارن

سرویس ویژه انواع فرش، موکت، سرامیک و مبلمان در محل مربوط به ملک مشتریان با رعایت پروتکل های بهداشتی در این قالیشویی ارائه می شود.

تعمیرات و رفوی انواع فرش دستباف: ریشه زنی، شیرازه زنی، تعمیر و مرمت بیدخوردگی، پارگی، سوختگی و رنگبرداری فرش های دستباف

شستشو و خشک شویی : انواع فرش های ماشینی، دستباف و دستباف اعلا (ابریشم،کرک،کرک و ابریشم و نائین) و موکت های ساده و پالاز و مبلمان

 

اشتراک‌گذاری