قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه بلوار رحمت

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه بلوار رحمت

چت آنلاین با قالیشویی و مبل شویی پامچال

اگر به دنبال مجموعه ای حرفه ای و متخصص برای شستشو و تعمیر فرش های ارزشمند خود هستید، قصد داریم در این مقاله از سایت سرویس یاب، با مجموعه قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه بلوار رحمت را به شما معرفی کنیم. مجموعه قالیشویی پامچال یکی از بهترین و حرفه ای ترین قالیشویی های معتبر شیراز است که برای مشتری های خود خدمات را به صورت شبانه روزی و در 7 روز هفته ارائه میدهد.

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه بلوار رحمت

معرفی قالیشویی پامچال در شیراز

مجموعه قالیشویی پامچال با مدیریت جناب آقای وحید کریم زاده، عضو صنف قالیشویی در شیراز، مجموعه ای از افراد ماهر و مسئولیت پذیر را برای ارائه انواع خدمات قالیشویی و شستشوی ملبلمان، به شما عزیزان، گرد هم آورده است و با ارائه بهترین خدمات با بیشترین کیفیت و کمترین هزینه، از بهترین قالیشویی های فعال در شیراز میباشد.

خدمات قالیشویی پامچال شعبه بلوار رحمت

در مجموعه قالیشویی پامچال شعبه بلوار رحمت خدمات متنوعی برای مشتری ها ارائه می شود. این خدمات حتی در محل زندگی شما هم ارائه می گردد و شامل رفو و تعمیر انواع فرش دستباف، ابریشم، ماشینی، انواع موکت، خشکشویی مبلمان منزل و یا مبلمان اداری و همچنین شستشوی فرش های ارزشمند شما عزیزان میباشد. بنابراین میتوانید با خیال راحت صفر تا صد خدمات شستشوی فرش و مبلمان خود را به این مجموعه بسپارید.

اطلاعات تماس قالیشویی و مبل شویی پامچال

آدرس: شیراز، بلوار رحمت، بلوار سپاه جنوبی

شماره تماس : 071382525250713826175407138370585091711193600917117570109171173087

اینستاگرام: pamchal_ghalishoei

قالیشویی و مبل شویی پامچال

دلایل انتخاب مجموعه پامچال شعبه رحمت

در مجموعه پامچال، هدف ما ارائه بهترین و حرفه ای ترین خدمات به مشتریان عزیزمان است. طی نیم قرن فعالیت در این حوزه، همیشه مشتری مداری را از اصول اولیه و مهم خود قرار داده ایم. استفاده از دستگاه های به روز و مواد اولیه درجه یک، سرعت و دقت، از نکات بارز مجموعه ماست. ارائه تمامی خدمات به صورت حضوری و در محل، بدون نیاز به مراجعه  حضوری. با توجه به پیشرفت روز به روز تکنولوژی، اکنون مفتخریم تا خدمات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه دهیم.

جهت دسترسی و سرویس دهی سریع در هر نقطه از شهر شیراز، می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *