آموزشگاه کنکور ژرف اندیشان

آموزشگاه کنکور ژرف اندیشان

چت آنلاین با آموزشگاه کنکور ژرف اندیشان

در این صفحه از سایت سرویس یاب به معرفی آموزشگاه کنکور ژرف اندیشان در شیراز می پردازیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق دکمه چت آنلاین با ژرف اندیشان همراه باشید.

آموزشگاه کنکور ژرف اندیشان

 

آموزشگاه کنکور ژرف اندیشان

  • مشاوران رتبه تک رقمی کنکور
  • بهترین اساتید و کادر مجرب مدرسه ی تیزهوشان

کمپ مطالعاتی ژرف اندیشان 

رویکردهای مطالعه :

بخش عمده ای از زمان سال تحصیلی داوطلبان کنکور اختصاص به برنامه مطالعاتی دارد   و دانش آموزان می بایست خود را برای یک برنامه مطالعاتی طولانی مدت آماده کنند و مهارت های آنرا کسب نمایند. مطالعه مهمترین عامل جهت افزایش معلومات است و داشتن معلومات یکی از رکن های موفقیت در کنکور است . برنامه ریزی مطالعات همواره یکی دغدغه های داوطلبان و  دانش آموزان پایه دوازدهم بوده است که انجام صحیح آن می تواند ایشان را به موفقیت رسانده و انجام نادرست آن می تواند آن ها را از اهدافشان دور سازد.
در خصوص برنامه مطالعاتی اصول و کلیاتی وجود دارد که معاونین و مشاورین در همان ابتدای سال تحصیلی به دانش آموزان ارایه و آموزش می دهند این کلیات شامل:

روش مطالعه افزایش کیفیت مطالعه ریکاوری ذهنی
پیش خوانی اصل مدیریت(هدفگذاری مطالعات) هر واحد مطالعه (یک ششم زمان هر مطالعه)
سوال در آوردن اصل انتخاب(انتخاب موضوع مطالعه در هر نوبت) شبانه روزی (یک سوم تا یک چهارم روز برای خواب شبانه)
مرور اجمالی اصل تمرکز(استفاده از تمام ظرفیت های ذهنی) هفتگی (یک و نیم روز بدون کتاب )
خواندن اصل پیوستگی(مطالعه بدون وقفه در هر نوبت) فصلی (دو روز بدون کتاب)
خلاصه نویسی سالانه (4تا 6 روز ترجیحا مسافرت)
تکرار و دوره کردن
حل تست و تمرین

البته باید توجه داشت که برنامه ریزی مطالعات  تنها زمانی می تواند برای دانش آموزان ثمربخش باشد که بهترین روش مطالعه دروس برای کنکور را انتخاب کرده و از آن پیروی نمایند. قطعا بهترین روش مطالعه دروس برای دانش آموزان با ضریب هوشی های مختلف، متفاوت بوده و داوطلبان بایستی بهترین روش مطالعه ی مختص به خود را بیابند و از آن پیروی نمایند.هنگامی که برنامه ریزی درسی درست انجام شود و در کنار آن روش مطالعه ی دانش آموز براساس توانایی های او انتخاب شود، بدون شک می تواند زمینه ساز موفقیت او در کنکور بوده و حتی در مقاطع بالاتر تحصیلی نیز به او کمک نماید.

آموزشگاه کنکور ژرف اندیشان

باید توجه داشت که نحوه صحیح درس خواندن ارتباط مستقیمی با نوع یادگیری داوطلب دارد. به طور مثال برخی از داوطلبان با یک بار خواندن و مرور مطالب، تمامی مطلب را دریافت کنند این افراد قطعا نیازی به خواندن چندین باره نخواهند داشت. در چنین مواردی می توانند به جای آنکه یک مطلب را چندین مرتبه بخوانند، به حل تمارین و نمونه سوالات همان مبحث بپردازند.با این وجود مرور چند باره مطالب درسی هر سه پایه در طول سال تحصیلی و با هدف گذاری مشخص از ویژگیهای مطالعه طولانی مدت است چرا که مرور مطالب خوانده شده می تواند نقش بسیار مهمی در جایگیری مطالب در ذهن دانش آموز و داوطلب داشته باشد. بنابراین یک برنامه ریزی دقیق و منسجم می تواند دانش آموز  را از سردرگمی و اضطراب پیش از امتحان برهاند و در نتیجه نتایج خوبی را برای شما به ارمغان آورد.
مراحل مطالعات در طول سال تحصیلی با متغیر های روبرو است و دانش آموزان می بایست آگاهانه برای هر مرحله هدف گذاری نمایند این مراحل شامل:
1- مطالعات در دوره جمع بندی
2- مطالعات در دوره تدریس دبیران
3- مطالعات در دوره طلایی نوروز
4- مطالعات در ایام امتحانات نهایی
5- مطالعات در ایام آزمونهای جامع
6- مطالعات پایانی در قبل از کنکور
باید توجه داشت که  سالنهای مطالعه کنکوری با کتابخانه های عمومی تفاوت های زیادی در شکل اجرا دارند و در این سالنها باید به جزییات زیادی توجه شود تا تمرکز ، بهره وری و کیفیت مطالعه داوطلبان  را برای یک رقابت بزرگ کشوری افزایش دهد .
اگر به دنبال اطلاعات بیشتری هستید می توانید صفحه اینستاگرام آموزشگاه کنکور ژرف اندیشان به نشانی konkur_zharf را باز کنید.
آموزشگاه کنکور ژرف اندیشان

اطلاعات تماس آموزشگاه کنکور ژرف اندیشان

آدرس: شیراز، خیابان قصردشت، حدفاصل چهارراه زرگری و قم آباد، کوچه 58، جنب پارک کوثر، پلاک 24، آموزشگاه و کمپ کنکور ژرف

آدرس سالن مطالعه دخترانه: فرهنگ شهر (بلوار شهید رجایی)، از طرف میدان معلم کوچه 14، یک کوچه بالاتر از زنبق، سمت چپ درب 5، پلاک 185، سالن مطالعه ژرف اندیشان

شماره تماس: 091722284930917717851607136271760

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *