کفسابی در شیراز

کفسابی در شیراز | هزینه کفسابی در شیراز

در این لیست از سرویس یاب مراکز کفسابی در شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول زیر استعلام قیمت کفسابی در شیراز را بگیرید. برای آشنایی با انواع کفسابی در شیراز تا انتها با ما همراه باشید.

مراکز کفسابی در شیراز

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کفسابی در شیراز شیراز، بلوار رحمت شرقی 09174566279

قیمت کفسابی در شیراز

شما می توانید با تماس با شماره مراکز معرفی شده در جدول بالا استعلام قیمت کفسابی در شیراز را بگیرید.

قیمت کفسابی در سال 1403 به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

  • نوع سنگ: قیمت کفسابی سنگ های مختلف، متفاوت است. به طور کلی، سنگ های سخت مانند گرانیت قیمت بالاتری نسبت به سنگ های نرم مانند تراورتن دارند.
  • متراژ: قیمت کفسابی با توجه به متراژ محیط مورد نظر محاسبه می شود.
  • کیفیت کفسابی: کفسابی در سه کیفیت معمولی، ایتالیایی و رزین انجام می شود. قیمت کفسابی ایتالیایی و رزین از کفسابی معمولی بالاتر است.
  • وضعیت سنگ: اگر سنگ قبلاً ساب خورده باشد، قیمت کفسابی پایین تر است.
  • مکان: قیمت کفسابی در شهرهای مختلف، متفاوت است.

با توجه به این عوامل، قیمت کفسابی در سال 1403 می تواند از 15,000 تومان تا 150,000 تومان برای هر متر مربع متغیر باشد.

در ادامه، به طور تقریبی قیمت کفسابی برای هر نوع سنگ در سال 1403 را ارائه می دهیم:

  • سنگ معمولی: 20,000 تا 40,000 تومان
  • گرانیت: 40,000 تا 80,000 تومان
  • مرمر: 60,000 تا 120,000 تومان
  • تراورتن: 30,000 تا 70,000 تومان

کاشی سابی در شیراز

با تماس با شماره های درون جدول بالا می توانید مراکز کاشی سابی در شیراز را پیدا کنید. شما می توانید با انجام کاشی سابی شیراز و استفاده از خدمات مراکز حرفه ای، از مزایایی که در ادامه بیان می کنیم بهره ببرید.

1. زیبایی و ظرافت:

کاشی ها در طرح ها، رنگ ها و جنس های مختلفی موجود هستند که می توانند زیبایی و ظرافت خاصی را به فضای شما ببخشند. استفاده از کاشی های مناسب می تواند به طور کلی ظاهر منزل یا محل کار شما را ارتقا دهد.

2. ماندگاری و دوام:

کاشی ها از جمله مصالح ساختمانی بسیار بادوام و مقاوم هستند که می توانند سال ها بدون نیاز به تعویض یا تعمیر باقی بمانند. این امر به ویژه در مکان هایی که تردد بالایی دارند مانند آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی اهمیت زیادی دارد.

3. سهولت در تمیز کردن:

کاشی ها به دلیل سطح صاف و غیر متخلخل به راحتی تمیز می شوند و نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی ندارند. این امر می تواند به شما در صرفه جویی در وقت و هزینه کمک کند.

4. ضد آب بودن:

کاشی ها به طور طبیعی ضد آب هستند و می توانند از نفوذ آب به زیر سطح خود جلوگیری کنند. این امر آنها را به گزینه ای ایده آل برای استفاده در مکان های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی تبدیل می کند.

جمع بندی کفسابی در شیراز

در این لیست از سرویس یاب به شما کمک کردیم تا بتوانید با تعدادی از مراکز کفسابی در شیراز آشنا شوید. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول بالا استعلام قیمت کفسابی در شیراز و کاشی سابی در شیراز را بگیرید.

اشتراک‌گذاری