نصب کاشی و سرامیک در شیراز

نصب کاشی و سرامیک در شیراز

در ادامه این صفحه از سایت سرویس یاب، لیستی از بهترین مراکز نصب کاشی و سرامیک در شیراز ثبت شده است. برای اطلاع از هزینه و نحوه دستگاه و استعلام قیمت دستمزد کاشی کاری روی کف و دیوار با شماره های درج شده در جدول زیر می توانید تماس بگیرید یا ادامه مطلب را مطالعه کنید. از این که با ما همراه هستید سپاسگزاریم.

نصب کاشی و سرامیک در شیراز

نصاب کاشی و سرامیک در شیراز

لیست مرکز نصب کاشی و سرامیک در شیراز

ردیف نام مرکز نشانی شماره تماس
1 فرا دکور شیراز، فلکه هنگ به سمت باسکول نادر 07132302779
2 شرکت مهندسین راویس شیراز، قاآنی نو، نبش کوچه 3 09171064985
3 مُدا دکور شیراز، خیابان هنگ، باسکول نادر 09171047699
4 کاشی کار فتاحی شیراز- سیار 09170188606

استخدام کاشی کار در شیراز

برای این که کاشی های کف و دیوار خانه تان به صورت صحیح نصب شود حتما باید یک کاشی حرفه ای استخدام کنید. در جدولی که بالا مشاهده می کنید، اطلاعات این مراکز را برای شما ثبت نموده ایم.

بهترین قیمت کاشی‌ کاری و سرامیک در شیراز

قیمت کاشی کار و نصب سرامیک های یک خانه  بستگی به نوع کاشی یا سرامیک، داخل یا بیرون خانه و نحوه نصب دارد. همچنین باید در نظر بگیرید که دستمزد و هزینه نصب به متراژ خانه یا محیطی که می خواهید کاشی نصب کنید نیز بستگی دارد.

نصب کاشی و سرامیک در شیراز

نصاب سرامیک، کاشی و موزاییک روی کف و دیوار در شیراز

نصب هر کدام از کاشی، سرامیک، موازییک روی کف ساختمان یا دیوار های یک ساختمان متفاوت می باشد و هرکدام روش های متفاوتی خواهد داشت. به همین دلیل برای نصب هرکدام از آنها به سراغ نصاب مربوطه بروید بهتر است. نصب سرامیک و کاشی از روش های متداول امروزی است که بر روی کف و بدنه انجام می شود و در بیشتر بازسازی های منازل از این روش استفاده می شود.

جمع بندی نصب کاشی و سرامیک در شیراز

در این لیست از سرویس یاب توانستید با تعدادی از مراکز نصب کاشی و سرامیک در شیراز آشنا شوید. شما می توانید برای استعلام قیمت نصب کاشی و سرامیک در شیراز 1402 با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری