تخریب و خاکبرداری ساختمان در شیراز

تخریب و خاکبرداری ساختمان در شیراز

در این مطلب از سایت سرویس یاب، اطلاعات کاملی از شرکت های تخریب و خاکبرداری ساختمان در شیراز را مشاهده کنید. برای اطلاع از نحوه خاکبرداری و هزینه تخریب ساختمان کلنگی با شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید. در ادامه اطلاعات مختصری در این زمینه برای شما ثبت نموده ایم.

لیست شرکت تخریب و خاکبرداری ساختمان در شیراز

ردیف نام شرکت نشانی شماره تماس
1 خاکبرداران کلان شهر شیراز شیراز، بلوار سیبویه، روبروی هلال احمر، جنب فنی و حرفه ای 07137382752
2 شرکت شیراز تاسیسات جنوب شیراز، خیابان ایمان شمالی، کوچه علیرضایی، پلاک 267 07136305061
3 شرکت رادنیا شیراز، بلوار زند، نبش خیابان خیام، ساختمان منتخب 07132345942

هزینه تخریب ساختمان کلنگی در شیراز

برای اطلاع از هزینه تخریب و خاکبرداری ساختمان های کلنگی و غیره، بهتر است که با شماره های درج شده در جدول فوق تماس بگیرید. هزینه تعیین شده براساس متراز و تعداد طبقات ساختمان می باشد. برای اطلاع دقیق از هزینه تخریب ساختمان تماس بگیرید.

تخریب و خاکبرداری در شیراز

قبل از شروع ساختمان سازی در بعضی از زمین ها، ممکن است نیاز باشد که ساختمان قبلی تخریب شود. از این رو قبل از شروع خاکبرداری باید بنا به صورت کامل تخریب شود و ناخاله های به وجود آمده از تخریب نیز از زمین خارج شود تمامی شرکت های معرفی شده برای گودبرداری در شیراز که در جدول مشاهده می کنید می توانند همزمان کار تخریب و خاکبرداری را برای شما انجام دهند.

جمع بندی تخریب و خاکبرداری ساختمان در شیراز

در این لیست از سرویس یاب به شما کمک کردیم تا بتوانید با تعدادی از مراکز تخریب و خاکبرداری ساختمان در شیراز آشنا شوید. برای اطلاع از هزینه تخریب و خاکبرداری ساختمان در شیراز 1402 می توانید با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *