شارژ گاز کولر خودرو شیراز

شارژ گاز کولر خودرو شیراز

با کم شدن یا تمام شدن گاز کولر خودروهای باید به مراکز معتبر درج در جدول شارژ گاز کولر خودرو شیراز مراجعه کنید. در جدول زیر از سایت سرویس یبا بهترین مرکز تخصصی شارژ انواع ماشین های ایرانی و خارجی را درج نموده ایم برای رزرو نوبت و اطلاع از هزینه این خدمات با شماره های درج شده تماس بگیرید.

شارژ گاز کولر خودرو شیراز

شارژ گاز کولر خودرو

لیست مراکز شارژ گاز کولر خودرو شیراز

ردیف نام مرکز نشانی شماره تماس
1 شارژ تخصصی خودرو شیراز، خیابان غدیر، کنارگذر زینبیه 09038434888

بهترین نمایندگی گاز کولر خودرو در شیراز

در جدول بالا، اطلاعات بهترین نمایندگی های گاز کولر خودرو ثبت شده است و با مراجعه به آنها می توانید گاز ماشین خودتان را شارژ کنید. مرکز فروش گاز کولر خودرو، از شما هزینه دریافت می کند و گاز کولر خودرتان را پر می کند.

بهترین قیمت شارژ گاز کولر ماشین

در صورتی که خودرو شما دارای گارانتی می باشد هزینه کمتری گرفته می شود ولی اگر خودرو دارای گارانتی نباشد هزینه های آزاد از شما دریافت می شود. قیمت شارژ گاز کولر خودرو ایرانی (به ازای هر 100سی سی بر اساس نوع گاز) چیزی حدود؛ 120,000 الی 150,000 تومان می باشد. همچنین قیمت شارژ گاز کولر خودرو خارجی (به ازای هر 100سی سی بر اساس نوع گاز) 140,000 الی 180,000 تومان است.

در صورتی که مرکز موردنظرتان را پیدا نکردید می توانید به سراغ مراکز تعویض و تعمیر اگزوز در شیراز بروید و مرکز موردنظرتان را پیدا کنید.

شارژ گاز کولر ماشین در محل

شارژ گاز کولر ماشین ایرانی و خارجی در محل با دستگاه امکان پذیر است. همچنین از این شرکت های معتبر، خدمات تعمیر کولر ماشین، نشت یابی و تعمیر کمپرسور و تعمیر کولر خودرو نیز می توانید دریافت کنید.

در صورتی که تعمیرگاه موردنظرتان را پیدا نکردید می توانید به سراغ تعمیرگاه های خودرو در شیراز بروید و مکانیکی موردنظرتان را پیدا کنید.

جمع بندی شارژ گاز کولر خودرو شیراز

در این لیست از سایت سرویس یاب به شما کمک کردیم تا بتوانید تعدادی از مراکز شارژ گاز کولر خودرو شیراز را پیدا کنید. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول بالا قیمت شارژ گاز کولر خودرو شیراز 1402 را متوجه شوید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *