لیست بیمارستان های دامپزشکی شیراز

لیست بیمارستان های دامپزشکی شیراز

در این صفحه از سایت سرویس یاب، اطلاعات آدرس و شماره تماس بیمارستان دامپزشکی در شیراز ثبت شده است. برای دریافت نوبت جهت معاینه حیوانات خانگی خودتان با شماره های درج شده در جدول زیر تماس بگیرید.

"لیست

لیست بیمارستان های دامپزشکی شیراز

ردیف نام کلینیک نشانی شماره تماس
1 بیمارستان دامپزشکی آریا وت شیراز، تاچارا، نرسیده به کوچه 8، جنب بنیاد فرزانگان 07136241163
07136241876
2 بیمارستان دامپزشکی مهر شیراز، فرهنگ شهر، نبش کوچه 1 07136301322
3 بیمارستان دامپزشکی ایران شیراز، ابتدای خیابان خبرنگار 07136293848
4 بیمارستان حیوانات خانگی فروردین شیراز، خیابان قصردشت، حد فاصل زرگری و قم آباد 07136264729

دامپزشکی شبانه روزی در شیراز

در صورتی که در طول شبانه روز، سگ وگربه و … حیوان خانگی شما دچار این مشکل شده است و نیاز به مراجعه به کلینیک ها و بیمارستان های تخصصی دارید به همین دلیل می توانید به سراغ جدول فوق بروید و آدرس، شماره تماس این مراکز را مشاهده کنید.

در صورتی که به دنبال جایی برای نگهداری از حیوانات خانگی مثل سگ و گربه هستید پانسیون های حیوانات شیراز می توانند از حیوانات خانگی شما مراقبت کنند.

اورژانس دامپزشکی حیوانات در شیراز

در مواقع ضروری شما نمی توانید خدمات مورد نظرتان را از کلینیک های دامپزشکی دریافت کنید و نیاز دارید که حتما به اورژانس های بیمارستان تخصصی دامپزشکی حیوانات در شیراز مراجعه کنید.

لیست بیمارستان های دامپزشکی شیراز

رادیولوژی حیوانات در شیراز

در صورتی که حیوانات دچار شکستگی و یا نیاز به جراحی داشته باشند باید به مراکزی که دارای رادیولوژی تخصصی حیوانات در شیراز دارند مراجعه کنید. در لیست بالا بهترین مراکز جهت دریافت این خدمات را مشاهد می کنید.

سونوگرافی حیوانات در شیراز

سونوگرافی حیوانات یکی از خدمات تخصصی می باشد که بیمارستان دامپزشکی در شیراز ارائه می دهند. در لیست فوق اطلاعات کاملی این مراکز برای شما ثبت شده است. قبل از سونوگرافی کافی است اقدام به رزرو نوبت نمایید.

جمع بندی بیمارستان دامپزشکی در شیراز

در این صفحه از سایت سرویس یاب شما را با بهترین مراکز و بیمارستان های دامپزشکی شیراز آشنا کرده ایم. برای معاینه و انجام عمل بر روی حیوان خانگیتان میتوانید به این مراکز مراجعه کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *