اجاره خودرو در شیراز 

اجاره خودرو در شیراز

در لیست زیر از وب سایت سرویس یاب، می توانید اطلاعات کاملی از مراکز اجاره خودرو در شیراز را مشاهده کنید. برای اطلاع از هزینه رنت خودرو، کرایه ماشین های لوکس و… با شماره های درج شده در جدول زیر تماس بگیرید.

اجاره خودرو در شیراز

لیست مراکز اجاره خودرو در شیراز

ردیف نام مرکز نشانی شماره تماس
1 آرمان گشت شیراز، بلوار سفیر شمالی، نبش کوچه 4 07138202090
2 شرکت یادمان خودروی آریانا شیراز، میدان بعثت، فلکه سنگی، کوچه 33، پلاک 24 07136280609
3 شیراز لاله شیراز، خیابان لاله، نبش کوچه 4 09177172470
4 موسسه کرایه اتومبیل سعادت شیراز، فرودگاه بین المللی شیراز 09123488515

هزینه اجاره خودرو در شیراز

قیمت اجاره خودرو بستگی به نوع ماشین، مدل ماشین، تعداد روزهای درخواستی شما می باشد. به طور مثال ماشین سمند برای 3 روز 250.000هزار تومان، شروع می شود تا ماشین بنز S500 برای سه روز 3.500.000 هزارتومان است. برای این که از هزینه اجاره هر مدل ماشینی اطلاع کسب کنید، می توانید با شماره های درج شده در لیست فوق یعنی مراکز اجاره خودرو در شیراز تماس بگیرید.

کرایه ماشین بدون راننده در شیراز

بعضی از افراد برای سفر یا رفتن به تعطیلات خودروی مورد نظرشان را اجاره می کنند. افرادی نیز برای قرار کاریشان ماشین رنت میکند. دیگری برای مراسم خاص زندگی خود مثل جشن عروسی اتومبیلی را کرایه می کند. همچنین می توانیم از کرایه ماشین برای جابه جایی مسافران هواپیمایی و ترانسفر های مهم فرودگاهی و جا به جا کردن مسافران بین شهری  استفاده کنیم. اگر ماشینی که کرایه کرده اید و در زمانی که در رنت برای شما می باشد و ماشین نیاز به کارواش داشت. می تونید به لیست کارواش های شیراز مراجعه کنید و به نزدیک ترین کارواش موردنظرتان بروید.

اجاره خودرو در شیراز 

اجاره خودرو در شیراز

کرایه ماشین با راننده

در یک ترانسفر تشریفاتی یا فرودگاهی موفق، یکی از مهمترین عناصر وجود یک راننده مجرب با ظاهری آراسته و رفتاری حرفه ای در زمینه تشریفات است.در لیست فوق اطلاعات بهترین تشریفات اجاره خودرو در شیرازثبت شده است . برای کسب اطلاعات بیشتر و هزینه رنت ماشین می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

اجاره ون در شیراز

در مسافرت های گروهی و جابجایی های گروهی خود از خودروهای ون استفاده کنید تا لذت یک سفر خوش و دسته جمعی و در کنار هم بودن در مسافرت را با هم تجربه کرده باشید. معمولا برای جابجایی افراد بین تعداد 5 تا 14 نفر از خودرو ون استفاده میگردد، که بسته به نوع و تعداد ، ون های متفاوتی ارایه خدمات را در شیراز انجام میدهند. در لیست بالا، بهترین مراکز اجاره خودرو شیراز ثبت شده است.

کرایه ون در فرودگاه

کرایه ی ون در فرودگاه شیراز از حداقل ساعتی 40000 تومان شروع می شود. البته لازم به ذکر است که اجاره ی ون دربستی در شیراز به صورت درون شهری، کیلومتری، برون شهری و ترانسفر فرودگاهی می باشد. البته اجاره ی ون در فرودگاه شیراز فقط با راننده انجام می گردد. اجاره ی ون با قیمتی مناسب به افراد داده شده و آنها نباید نگرانی از هزینه ی آن را داشته باشند. البته خودروهای موجود ون عبارتند از :

  1. ون هیوندای اچ350 در شیراز
  2. ون تویوتا هایس در شیراز

اجاره ماشین عروس در شیراز

یکی دیگر از تشریفات شرکت های اجاره خودرو در شیراز، اجاره ماشین عروس می باشد. میتوانید با مناسبترین قیمت خودروی لوکس عروسی خود را از بین انواع مختلف ماشین ها انتخاب کنید. شما میتوانید ماشین عروس مورد نظر خود را با راننده یا بدون راننده در شهر شیراز اختیار داشته باشید.

کرایه خودرو لوکس

برای انجام کلیه ترانسفر های تشریفاتی نیاز است که تشریفات خاصی نیز برای رفت و آمد افراد در نظر گرفت. از این رو تشریفات اجاره خودرو تشریفاتیو لوکس باید بهترین سرویس ها را با بالاترین کیفیت برای این موارد در نظر بگیرند.

شما با استفاده از خدمات ترانسفر تشریفاتی می توانید از بهترین خودروهای لوکس دنیا استفاده کنید و از داشتن یک ترانسفر با تشریفات فوق العاده و حرفه ای لذت ببرید.

اجاره خودرو در شیراز

رنت ماشین در شیراز

ضمانتهای مورد نیاز معمول در اجاره ماشین

  1. کارت ملی معتبر
  2. چک یا سفته به قیمت روز خودرو
  3. ودیعه نقدی که مبلغ آن با توجه به زمان اجاره و نوع خودرو متغیر می باشد (۵ تا ۱۵ درصد قیمت خودرو)
  4. گواهی اشتغال به کار و چک کارمندی برای کارمندان
  5. ویزا یا پاسپورت برای مسافرین خارجی
  6. تحویل کارت و پارک خودروی شخصی مشتری در شرکت در طول مدت اجاره
  7. سایر موارد که توسط مشاورین شرکت اعتبارسنجی می شود.

سوالات متداول:

مدارک موردنیاز شرکت های خودروی اجاره ای

برای افراد مقیم ایران: گواهینامه + کارت شناسایی + مدرک شغلی (مانند: معرفی نامه از محل کار خود) + ودیعه (مبلغی به عنوان ضمانت) + چک

برای افراد مقیم خارج کشور: گواهینامه رانندگی بین المللی یا گواهینامه کشور محل اقامت + دیپوزیت + برای خودروهای اقتصادی کپی پاسپورت و برای خودروهای لوکس اصل پاسپورت (در صورت عدم تمایل به تحویل پاسپورت دو برابر دیپوزیت دریافت می شود.)

جمع بندی اجاره خودرو در شیراز

در این لیست از سرویس یاب شما را با مراکز اجاره خودرو شیراز آشنا کردیم. برای اطلاع از هزینه ی کرایه خودرو شیراز 1402 با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری