سرویس و تعمیر یخچال در شیراز

تعمیر یخچال در شیراز

در صورتی که یخچال فریزر ساید و بالا و پایین شما نیاز به تعمیر دارد و نمی دانید کجا را انتخاب نمایید، ما بهترین مراکز و تعمیرکاران جهت سرویس و تعمیر یخچال در شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس آنها ثبت نموده ایم تا با شما کمکی نموده باشیم. برای اطلاع از هزینه تعمیرات یخچال های ساید، یخچال های سامسونگ، الجی، اسنوا، امرسان و …  با شماره های درج در جدول زیر از سایت سرویس یاب تماس حاصل فرمایید.

سرویس و تعمیر یخچال در شیراز

سرویس و تعمیر یخچال در شیراز

لیست مراکز تعمیر یخچال در شیراز

ردیف نام مرکز نشانی شماره تماس
1 فن آوران الکترونیک شیراز، بلوار گلستان، حدفاصل کلبه و چهارراه ادبیات 07137302619
09175656224
2 نمایندگی خدمات پس از فروش ال جی و جی پلاس شیراز، بلوار امیرکبیر 09175304323
3 نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش ال جی و جی پلاس شیراز، گلدشت معالی آباد، خیابان لادن، نبش خیابان اکرام زاده 09357825787
4 لوازم خانگی کامران آزاد شیراز، بلوار پاسارگاد، خیابان سراج 09173062833
5 تعمیرات تخصصی لوازم برقی شهاب شیراز، گلدشت معالی آباد، خیابان نسترن 2 09177180976
6  تعمیرات و پشتیبانی آقای مهدوی شیراز (سیار) 09923812547
7 شرکت خدماتی تعمیراتی سرماسازان شیراز (کلیه نقاط شیراز) 09179986994
8 سرویس مهندسی فارس شیراز، چهار راه خلدبرین ،خیابان مشیر غربی، نرسیده به سه راه برق 09164452257
9 سرما گستر شیراز، بلوار پاسارگاد، سراج، خیابان سپیده 07137382198
10 خدمات فنی مهندسی ویسی شیراز، بلوار رحمت

بهترین تعمیرکار یخچال در منزل شیراز

با توجه به سختی حمل یخچال های فریزر، خیلی از افراد به دنبال تعمیرکار یخچال سیار با تجربه و حرفه ای هستند که بتواند به راحتی در منزل، یخچالشان را تعمیر کنند.

یک تعمیرکار حرفه ای یخچال فریزر، اطلاعات لازم جهت تعمیرات یخچال های ساید بای ساید ، یخچال های بالا و پایین و .. را بلد می باشد. تعمیرکار یخچال باید توانایی انجام کار با سرعت و کیفیت بالا را داشته باشد. به همین دلیل در جدولی که از سایت سرویس یاب مشاهده می کنید می توانید اطلاعات این مراکز را مشاهده نمایید.

تعمیر یخچال ساید در شیراز

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام تعمیر یخچال های ساید باید در نظر بگیرید حرفه ای بودن فرد می باشد. مهمترین گزینه های تعمیرات یخچال های ساید سامسونگ، ال جی، اسنوا و … می تواند تعمیر درب یخچال، آبسرد کن، فریزر، یخ ساز و … باشد به این دلیل که این دستگاه ها شامل بردهای پیشرفته هستند و نسبت به یخچال ها بالا پایین و یخچال های فریزر بالا و … متفاوت تر هستند.

برای مشاهده تمامی مراکز تعمیرات لوازم خانگی شیراز به لیست درج شده در سایت سرویس یاب مراجعه نمایید.

سرویس و تعمیر یخچال در شیراز

تعمیرکار یخچال در شیراز

خدمات مراکز تعمیر یخچال فریزر در شیراز شامل چیست؟

تعمیر یخچال با هدف برطرف کردن مشکلات فنی و عیب‌های موجود در یخچال انجام می‌شود. در این فرآیند، افراد فنی و متخصص مشکل و ایرادات یخچال فریزر را تشخیص می‌دهند و سپس با استفاده از ابزارهای مناسب، اقدام به تعمیر و تعویض قطعات معیوب می‌نمایند. تعمیرات یخچال ممکن است شامل اصلاح سیم‌کشی برق، تعویض کمپرسور یا واحد فن‌های خنک‌کننده، تعمیرات درب‌ها و قفل‌ها و یا تعویض ترمواستات باشد. هدف نهایی تعمیر یخچال به حفظ و ارتقای عملکرد این وسیله خانگی است تا به طور بهینه غذاها و محصولات مورد نیاز خانواده ها در داخل آن نگهداری شوند. در ادامه مهمترین خدمات تعمیرات یخچال فریزر را عنوان نموده ایم.

  • تعمیر سر و صدای بیش از حد یخچال
  • تعمیر خنک نکردن یخچال فریزر
  • رفع مشکل روشن نشدن یخچال فریزر
  • شارژ گاز یخچال
  • تعمیر یخ ساز یخچال فریزر

هزینه سرویس و تعمیرات یخچال در شیراز چقدر است؟

برای محاسبه دقیق قیمت تعمیرات یخچال، باید به مواردی مانند برند یخچال فریزر، نوع دستگاه، علت خرابی دستگاه، عیب یابی و همچنین دستمزد تعمیرکار توجه داشته باشید. به طور معمول قبل از تعمیر تخصصی یخچال فریزرهای مختلف مانند سامسونگ، الجی، اسنوا، امرسان، هیمالیا و … تعمیرکار، عیب یابی دستگاه را انجام داده و هزینه تقریبی تعمیرات را اعلام میکنند. برای اطلاعات تکمیلی با شماره های درج شده در جدول فوق تماس حاصل فرمایید.

هزینه شارژ گاز یخچال

اگر یخچال فریزر شما گرم است و به درستی خنک نمی شود، دلایل کمبود و اشکال در گاز یخچال فریزر شما می تواند یکی از اساسی ترین عوامل باشد. هزینه شارژ گاز یخچال فریزر به صورت زیر است:

بررسی و تعمیر گاز موجود : در برخی موارد، کمبود گاز یخچال فریزر شما ممکن است به دلیل نشتی یا مشکل فن ها باشد. در این صورت، تعمیر و شارژ گاز موجود می‌تواند مشکل را حل کند.

شارژ مجدد گاز یخچال فریزر : در صورت کمبود ماده سرما دهنده در یخچال فریزر، می‌توانید با افزودن ماده سرما دهنده تازه، گاز را شارژ کنید و سردی و خنکی را بهبود بخشید.

تعویض گاز یخچال فریزر : در صورت تعمیر ناکامل و همچنین در صورت نشتی شدید گاز، می‌توانید گاز تعویض کنید و مشکل را حل کنید.

در هر صورت، هزینه شارژ گاز یخچال فریزر بستگی به علت و میزان مشکل دارد و بهتر است به تکنسین متخصص مراجعه کنید تا هزینه را تشخیص دهد.

جمع بندی تعمیر یخچال در شیراز

تعمیرات یخچال به اصطلاح به فرآیند تعمیر یک دستگاه یخچال یا یخچال فریزر که در اثر عیب‌های مختلف پس از استفاده معمولاً از کار می‌افتد، گفته می‌شود. برای شروع، باید مشخص کنید کدام قطعات کار نمی‌کنند و مشکل در کدام بخش دستگاه وجود دارد. سپس باید قطعات شکسته را تعمیر و در صورت لزوم تعویض نمایید. برای نصب قطعات جدید نیاز است تا با دقت و صحیح انجام شود تا دستگاه به درستی کار کند. در نهایت، باید یخچال را تست کنید تا مطمئن شوید که مشکلات برطرف شده‌اند و دستگاه به درستی کار می‌کند. برای این که این فرایند و تعمیرات به درستی انجام شود باید به سراغ بهترین مراکز و تعمیرکار حرفه ای یخچال فریزر در شیراز بروید که در این لیست اطلاعات لازم را کسب می کنید.

برای استعلام قیمت تعمیر یخچال در شیراز در 1403 با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری