تعمیر ماشین ظرفشویی در شیراز

تعمیر ماشین ظرفشویی در شیراز

در لیست زیر از سایت سرویس یاب، به معرفی بهترین تعمیرگاه ها و مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی در شیراز می پردازیم. در صورتی که برد ماشین ظرفشویی شما خراب شده است و یا به دنبال بهترین تعمیرکار جهت تعمیر زنگ زدگی سبد ماشین ظرف شویی خود هستید با شماره های درج شده در جدول زیر تماس حاصل فرمایید. همچنین برای اطلاع از هزینه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل به صفحه اختصاصی تعمیرگاه های ذکر شده در جدول مراجعه نمایید.

سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی در شیراز

لیست مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی در شیراز

ردیف نام مرکز نشانی شماره تماس
1 مرکز پیشگامان سرویس شیراز، خیابان قاآنی شمالی 07138222606
2 شیراز تک سرویس شیراز 07138446705
3 تعمیرگاه شیراز پشتیبان شیراز 07138446703
4 خدمات فنی مهندسی ویسی شیراز، بلوار رحمت
5 شیراز امداد شیراز 09178783631

بهترین تعمیرکار ماشین ظرفشویی در منزل شیراز

یکی از خدماتی که مراکز و تعمیرگاه های معتبر ماشین ظرفشویی برندهای مختلف ارائه می دهند، تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل می باشد. با ثبت درخواستتان به صورت حضوری و یا تلفنی می توانید از این خدمات بهره مند شوید. ما در سایت سرویس یاب، سعی کرده ایم که بهترین و معتبرترین مراکز و تعمیرکارهای حرفه ای ماشین های ظرفشویی سونی، الجی، سامسونگ، بوش و … را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت خدمات مورد نظرتان را در منزل دریافت کنید .

درصورتی که در این زمینه خدمات دریافت نموده اید با ثبت نظر و تجربه خود به ما و کاربران دیگر در انتخاب بهتر کمک خواهید نمود.

تعمیر ماشین ظرفشویی در شیراز

اگر مرکز تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی را پیدا نکرده اید می توانید به لیست تعمیرگاه های لوازم خانگی در شیراز که در سایت سرویس یاب درج شده است مراجعه کنید.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی در شیراز چقدر است؟

هزینه تعمیر انواع ماشین های ظرفشویی به عوامل مختلفی مانند نوع و برند دستگاه، ایراد ماشین، تعویض یا تعمیر قطعات ماشین های ظرفشویی و همچنین دستمزد تعمیرکار  بستگی خواهد داشت.

برای این که قیمت تعمیرات انواع برندهای ماشین ظرفشویی را بدانید بهتر است با نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق به دست بیاورید. شماره تلفن تعمیر کار انواع برندهای ماشین ظرفشویی در شیراز را در لیست بالا مشاهده می کنید. برای اطلاع از قیمت سرویس ماشین ظرفشویی با این شماره های تماس بگیرید.

از این که با ما همراه بودید. ما سعی کرده ایم که در این لیست از سایت سرویس یاب شما را با بهترین مراکز و نمایندگی های معتبر تعمیرات انواع برندهای ماشین ظرفشویی ها در شیراز آشنا کنیم.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *