تعمیر تلویزیون در شیراز

تعمیر تلویزیون در شیراز

در این مطلب از سایت سرویس یاب، به معرفی بهترین مراکز سرویس و تعمیر تلویزیون در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آنها ثبت شده است. برای اطلاع از هزینه و نحوه انجام تعمیرات انواع تلویزیون ها با شماره های درج شده تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون در شیراز

لیست مراکز تعمیر تلویزیون در شیراز

ردیف نام مرکز نشانی شماره تماس
1 شرکت پیشگامان سرویس شیراز، خیابان قاآنی شمالی 07138222606
2 تعمیرات تخصصی لوازم برقی شهاب شیراز، گلدشت معالی آباد 09177180976
3 فن آوران الکترونیک شیراز، بلوار گلستان، حدفاصل کلبه و چهارراه ادبیات 07137302619
09175656224
4 نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش ال جی و جی پلاس شیراز، گلدشت معالی آباد، خیابان لادن 09357825787

تعمیر تلویزیون در منزل شیراز

یکی از بهترین راه های برای حل مشکل تلویزیون خانه تان این است که تعمیرکار به خانه شما مراجعه کند به همین دلیل ما سعی کرده ایم که بهترین و ماهرترین تعمیرکاران تلوزیون های سونی، الجی؛ سامسونگ، ایکس ویژن و … را به شما معرفی کنیم که بتوانید با تماس با شماره فروشگاه و نمایندگی تعمیرات هرکدام از برندهای مطرح در منزل خودتان مشکل را برطرف کنند.

تعمیر کنترل تلویزیون در شیراز

یکی از قسمت های هر تلویزیونی که مشکل دار می شود کنترل آن میباشد در بعضی از مواقع نیاز به تعویض است ولی در بعضی از مواقع نیز تعمیر ریموت کنترل تلویزیون در شیراز امکان پذیر است به همین دلیل در جدولی که در ابتدای صفحه مشاهده می کنید می توانید اطلاعات بهترین مراکز تعمیرات تلویزیون در شیراز را مشاهده کنید.

تعمیر تلویزیون در شیراز

هزینه تعمیرات تلویزیون در شیراز چقدر است؟

برای این که قیمت تعمیرات انواع برندهای  تلویزیون را بدانید بهتر است با نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق به دست بیاورید.

از این که با ما همراه بودید. ما سعی کرده ایم که در این سایت سرویس یاب شما را با بهترین مراکز تعمیرات و نمایندگی های معتبر تعمیرات انواع برندهای تلویزیون ها در شیرارز آشنا کنیم.

جمع بندی تعمیر تلویزیون در شیراز

این لیست از صدرا ساختمان را به معرفی مراکز تعمیر تلویزیون در شیراز اختصاص دادیم. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول بالا استعلام قیمت تعمیر تلویزیون در شیراز 1403 را بگیرید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *