قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه معالی آباد

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه معالی آباد

چت آنلاین با قالیشویی و مبل شویی پامچال

حتما به فکر تمیز کردن، شستن فرش و موکت منزل تان افتاده اید و به دنبال یک قالیشویی معتبر حرفه ای برای شستن فرش دستبافت هستید. ما در این مقاله قصد داریم به شما یکی از بهترین قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه معالی آباد را به همراه خدمات آن معرفی کنیم. قالیشویی پامچال با ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود از جمله رفو گری، شستشو و خدمات خشکشویی انواع مبلمان و فرش، یکی از بهترین و مدرن ترین قالیشویی ها در شهر شیراز است.

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه معالی آباد شیراز

مجموعه قالیشویی پامچال با بیش از 50 سال سابقه درخشان و ارائه خدمات شبانه روزی حتی در روز های جمعه با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، یکی از بهترین مجموعه های فعال در حوزه قالیشویی می باشد و برای جلب رضایت مشتری های خود، از ماهر ترین افراد در این حوزه بهره میگیرد. این قالیشویی دارای 6 شعبه فعال در سراسر شیراز می باشد بنا براین شما با برقراری ارتباط با نزدیک ترین شعبه به محل سکونت خود میتوانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید. قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه معالی آباد یکی از این شعب می باشد که در ادامه خدمات این شعبه را به شما معرفی می کنیم.

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه معالی آباد

خدمات قالیشویی پامچال معالی آباد

شستشو و خشک شویی انواع فرش های ماشینی، دستباف و دستباف اعلا (ابریشم،کرک،کرک و ابریشم و نائین) و موکت های ساده و پالاز و مبلمان
تعمیرات و رفوی انواع فرش دستباف، ریشه زنی، شیرازه زنی، تعمیر و مرمت بیدخوردگی، پارگی، سوختگی و رنگبرداری فرش های دستباف
خشک شویی در محل، ارائه سرویس ویژه انواع فرش، موکت، سرامیک و مبلمان در محل مربوط به ملک مشتریان با رعایت پروتوکل های بهداشتی

خدمات دهی آنلاین و تلفنی قالیشویی پامچال معالی آباد

در قالیشویی پامچال، بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق وبسایت و یا تلفن به راحتی سفارشات خودتان را ثبت کنید و تمامی خدمات را دریافت نمایید.

اطلاعات تماس قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه معالی آباد

آدرس: شیراز، معالی آباد، کوی خلبانان، خیابان نسترن (کوچه7)، جنب تاکسی تلفنی مهر

شماره تماس: 071362530000713624127807136249483071363519640917111936009171173087

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه معالی آباد

سرویس های ارائه شده قالیشویی پامچال شعبه معالی آباد

سرویس ویژه انواع فرش، موکت، سرامیک و مبلمان در محل مربوط به ملک مشتریان با رعایت پروتکل های بهداشتی در این قالیشویی ارائه می شود.

تعمیرات و رفوی انواع فرش دستباف: ریشه زنی، شیرازه زنی، تعمیر و مرمت بیدخوردگی، پارگی، سوختگی و رنگبرداری فرش های دستباف

شستشو و خشک شویی : انواع فرش های ماشینی، دستباف و دستباف اعلا (ابریشم،کرک،کرک و ابریشم و نائین) و موکت های ساده و پالاز و مبلمان

اگر به دنبال دیدن خدمات دیگر این مرکز هستید می توانید به اینستاگرام قالیشویی پامچال معالی آباد به آدرس: pamchal_ghalishoei مراجعه کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *