قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه زرهی

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه زرهی

چت آنلاین با قالیشویی و مبل شویی پامچال

این روزها زمانی که می خواهید فرش و موکت، مبل منزلتان را بشوئید نیاز به یک فرد و یا افراد حرفه ای در این زمینه دارید. در ادامه می خواهیم یکی از بهترین شرکت ها و مراکز قالیشویی در شیراز به نام قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه زرهی را به همراه خدمات و اطلاعات تماس به شما معرفی می کنیم.

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه زرهی شیراز

مجموعه قالیشویی پامچال دارای 6 شعبه فعال در سطح شهر شیراز می باشد. مجموعه قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه زرهی از افراد ماهر و مسئولیت پذیر، برای ارائه انواع خدمات قالیشویی و شستشوی ملبلمان، به شما عزیزان، گرد هم آمده است و با ارائه بهترین خدمات با بیشترین کیفیت و کمترین هزینه، از بهترین قالیشویی های فعال در شیراز میباشد.

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه زرهی

خدمات قالیشویی پامچال شعبه زرهی

در مجموعه قالیشویی پامچال شعبه زرهی خدمات متنوعی برای مشتری ها ارائه می شود. این خدمات حتی در محل زندگی شما هم ارائه می گردد و شامل رفو و تعمیر انواع فرش دستباف، ابریشم، ماشینی، انواع موکت، خشکشویی مبلمان منزل و یا مبلمان اداری و همچنین شستشوی فرش های ارزشمند شما عزیزان میباشد. بنابراین میتوانید با خیال راحت صفر تا صد خدمات شستشوی فرش و مبلمان خود را به این مجموعه بسپارید.

اطلاعات تماس قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه زرهی

آدرس: شیراز، بلوار پاسداران (زرهی)، چهارراه هوابرد، اول بلوار سرباز

شماره تماس: 071382000050713820130207138314141071383161610713839111709171119360

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه زرهی

دلایل انتخاب مجموعه پامچال شعبه پاسداران (زرهی)

در مجموعه پامچال، هدف ما ارائه بهترین و حرفه ای ترین خدمات به مشتریان عزیزمان است. طی نیم قرن فعالیت در این حوزه، همیشه مشتری مداری را از اصول اولیه و مهم خود قرار داده ایم. استفاده از دستگاه های به روز و مواد اولیه درجه یک، سرعت و دقت، از نکات بارز مجموعه ماست. ارائه تمامی خدمات به صورت حضوری و در محل، بدون نیاز به مراجعه حضوری. با توجه به پیشرفت روز به روز تکنولوژی، اکنون مفتخریم تا خدمات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه دهیم.

جهت دسترسی و سرویس دهی سریع در هر نقطه از شهر شیراز، می توانید با این مجموعه تماس بگیرید. اگر به دنبال دیدن خدمات دیگر این مرکز هستید می توانید به اینستاگرام قالیشویی پامچال زرهی به آدرس: pamchal_ghalishoei مراجعه کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *