شرکت رسام ارتباطات آرنیکا

شرکت رسام ارتباطات آرنیکا

چت آنلاین با شرکت رسام ارتباطات آرنیکا

اگر شما هم یک کسب و کار دارید و یا دارای شرکت و موسسه ی هستید که نیاز فراوانی به انواع دستگاه های کارتخوان دارید باید به سراغ شرکت یا فروشگاهی بروید که خدمات قابل قبولی ارائه می دهند. در ادامه به معرفی شرکت رسام ارتباطات آرنیکا که اقدام به فروش انواع دستگاه های پوز یا دستگاه کارتخوان در شیراز می کند میپردازیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی شرکت رسام ارتباطات آرنیکا شیراز

شرکت رسام ارتباطات آرنيکا، با فروش و تعمیرات تخصصی دستگاه پوز در استان فارس با نيم قرن تجربه و توليد بهترين و باکيفيت ترين محصولات کارتخوان ها می باشد. در طي ساليان گذشته، صادرات محصولات این شرکت و رضايتمندي مشتريان خارج از کشور نيز يكي از افتخارات مجموعه بوده است. همچنین در این شرکت با اعطای وام خرید با سود ۴ درصد بدون ضامن فقط با یک چک بازپرداخت تا 12 ماه نیز امکان پذیر می باشد.

شرکت رسام ارتباطات آرنیکا

خدمات شرکت رسام ارتباطات آرنیکا

– ارائه خدمات الکترونیکی بانکی کارتخوان، کش لس، خودپرداز

– فروش انواع کارتخوان سیار

  • لمسی
  • بلوتوثی
  • اندرویدی
  • معمولی

-کیف دستگاه پوز بند دار

شرکت رسام ارتباطات آرنیکا در سال 1393 با سرمایه ای از مدیران با تجربه و کارآمد که دارای سابقه طولانی مدت در زمینه تجارت الکترونیک می باشند تاسیس و شروع به کار نمود. این شرکت در بدو تاسیس همکاری خود را با شرکت پارسیان جهت پروژه بازاریابی و پشتیبانی دستگاههای کارتخوان آغاز نمود و در حال حاضر با شرکت های پرداخت الکترونیک پاسارگاد، ایران کیش، سایان کارت و پرداخت نوین قرارداد همکاری امضا نموده است. این شرکت در چند سال گذشته بالغ بر 5 هزار دستگاه کارتخوان سیار در استانهای مختلف کشور نصب نموده است.

اطلاعات تماس شرکت رسام ارتباطات آرنیکا

آدرس: شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 6، ساختمان بهار، طبقه 2، واحد 3

شماره تماس: 09925176307  – 07136474162

برای این که بتوانید اطلاعات کامل تر و دقیق از انواع کارتخوان های موجود کسب کنید بهتر است که به سایت رسام الکترونیک آرنیکا یا اینستاگرام به آدرس arnikapos مراجعه کنید.

شرکت رسام ارتباطات آرنیکا

معرفی دستگاه های کارتخوان شرکت رسام ارتباطات آرنیکا در فارس

دستگاه پوز سیار مدل s910 در سه رنگ متنوع
مشخصات دستگاه: کارتخوان بیسیم پکس S910 کوچکترین عضو خانواده پکس است که به دلیل سایز مناسب طرفداران زیادی در بین مصرف کنندگان دارد.
کارتخوان بیسیم پکس S910 در دو کلاس به بازار عرضه شده است.مدل کلاس مینی حجم پرینتر کوچکتری دارد و صفحه نمایش آن سیاه و سفید است.
رنگ بندی این دستگاه متنوع است اما براساس موجودی ممکن است در زمان سفارش رنگ بندی مورد نظر شما موجود نباشد.
دستگاه پایانه فروش S910 پکس یکی از مطلوب ترین های این برند است.
وزن کم محصول که دارای پرینتر سریع با مصرف انرژی بسیار کم و دستگاهی مقرون به صرفه است.
این کالا را در زمره بهترین و باصرفه ترین های پایانه فروش قرار داده است.
این دستگاه قابلیت ثبت و ارسال تراکنش های کارت بانکی خرید در کوتاه ترین زمان ممکن

شرکت رسام ارتباطات آرنیکا

معرفی دستگاه پوز سیار مدل d210
مشخصات دستگاه: کارتخوان بیسیم پکس pax D210 در خرید کارتخوان بیسیم یا همان دستگاه پوز سیار مواردی همچون سرعت انجام تراکنش، سرعت چاپ رسید و ظرفیت باتری از مهمترین ویژگی‌های قابل توجه هستند. کارتخوان بیسیم پکس D210 در 3 کلاس به بازار عرضه شده است. کلاس C شامل کمترین امکانات و کلاس کمبو شامل بیشترین امکانات ازجمله WiFi و امکان پرداخت غیر تماسی (در ایران کاربرد ندارد) است. این دستگاه محصول شرکت Pax Technology یکی از شرکت های پیشرو و برتر در زمینه ارائه راهکارهای پرداخت الکترونیک و تولید دستگاه های پوز در دنیا است که مدل D210 با قابلیت ها و ویژگی های متعدد یکی از گزینه های مناسب و مقرون به صرفه برای خرید می باشد.
بهره گیری از باتری لیتیومی با ظرفیت ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعت این دستگاه را کاملا قابل اطمیان جهت استفاده های طولانی مدت و انجام تراکنش های پرتعداد نموده است که این ویژگی سبب شده تا D210 به گزینه ای مناسب برای صاحبین کالا خدمات و کسب و کارهای سیار مبدل شود.
همچنین پشتیبانی ازانواع فناوری های ارتباطی نظیر Bluetooth, WiFi, 3G به منظور اتصال به سایر گجت های هوشمند مانند موبایل و تبلت سازگار با سیستم عامل های اندروید و IOS. قابلیت خواندن کارت های غیر تماسی(NFC) از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *