ساخت و اجرای آلاچیق در شیراز

ساخت و اجرای آلاچیق در شیراز

ساخت و اجرای آلاچیق در شیراز. اطلاعات لازم در زمینه نحوه ساخت و انواع آلاچیق های نو و دست دوم، پیش ساخته، چوبی، فلزی و سفالی و سیمانی در ادامه برای شما شرح داده ایم پس با ما همراه باشید.

آلاچیق ها به نام “پرگولا” نیز شناخته شده و استراحتگاه مناسبی برای انسان ،بخصوص در فصل تابستان می باشند. در شیراز ساخت آلاچیق به راحتی و توسط شرکت ها و سازندگان مختلف انجام می پذیرد. آلاچیق ها را می توان با ابعاد و نیز اجزای متفاوتی ساخت و از آن لذت برد؛ در یک روز تعطیل، هیچ چیز بهتر از این نیست که با افراد خانواده و یا خویشاوندان در آلاچیقی در باغ و یا مکان های دیگر جمع شده و از این جمع خانوادگی، در محیطی زیبا، لذت برد.

ساخت و اجرای آلاچیق در شیراز

ساخت و اجرای آلاچیق در شیراز

ردیف نام مرکز نشانی شماره تماس
1 شرکت آسایش گستر شعبه1:شیراز. بلوار آزادی نبش کوچه11
شعبه2:شیراز . مجتمع خلیج فارس
09170500753
07132307841
2 گروه معماری آراس شیراز، بلوار بعثت، روبروی باشگاه حجاب 07136285994
3 کلینیک ساختمانی کارشیو شیراز، پل معالی آباد، بلوار بهشت، مجتمع ارکیده 07136362966
4 ساخت آلاچیق و سایبان بهینه سازان شیراز، ستارخان، بین کوچه 6 و 8 07136266263

ساخت و اجرای آلاچیق در شیراز

برای ساخت آلاچیق یا همان پرگولا شما می توانید از انواع چوب، فلز، سنگ، سیمان استفاده کنید یا این که به صورت پیش ساخته آن را تهیه کنید.آلاچیق ها در حقیقت سایبان هایی هستند که در تابستان و حتی فصل های دیگر سال، مورد استفاده ی انسان قرار می گیرند. در لیست فوق شما می توانید بهترین مراکز ساخت و اجرای

ساخت و اجرای آلاچیق در شیراز

قیمت ساخت آلاچیق در شیراز

در مورد قیمت ساخت آلاچیق در شیراز باید گفت که قیمت ثابتی وجود ندارد و به عبارتی، این قیمت ها در شیراز متفاوت است زیرا بستگی دارد به ابعاد آلاچیق و مصالحی که در آن استفاده می گردد. همچنین این قیمت بسته به محل برپایی آلاچیق نیز کم و زیاد می گردد. در بعضی مناطق به دلیل سرما و یا برعکس گرمای زیاد امکان خراب شدن آلاچیق ها وجود دارد که باید از مصالح مقاوم تری استفاده گردد که طبیعتا قیمت آلاچیق بالا می رود.

نحوه ی ساخت آلاچیق و سایبان در شیراز

برای ساخت آلاچیق در شیراز ابتدا باید متراژ آن و نوع مصالحی را که می خواهید انجام دهید مشخص کرده و پس از تصمیم قطعی در این مورد با سازندگان آلاچیق در شیراز مشورت نمایید. در اینترنت می توانید لیستی از بهترین سازندگان آلاچیق و سایبان را در شیراز پیدا کرده و با داشتن آدرس و شماره تماس آنان، راهنمایی های لازم را در این مورد کسب نمایید.

آلاچیق پیش ساخته در شیراز چیست؟

همانطور که پیشتر اشاره کردیم آلاچیق های پیش ساخته، برای افرادی مناسب است که فرصت و زمان کافی برای ساخت و ساز نداشته و مایلند آلاچیق یا سایبان ، در مدت کوتاهی برایشان آماده گردد.
اجزای این نوع از آلاچیق به صورت پیش ساخته و آماده ی استفاده در بازار موجود است و افراد می توانند با مشاهده ی مدل دلخواه خود ، آن را سفارش دهند.

انواع آلاچیق ها چیست؟

به طور کلی آلاچیق ها ، انواع مختلفی دارند که نوع فلزی آن یکی از مورد استقبال ترین انواع آلاچیق می باشد.همچنین آلاچیق های پیش ساخته نیز وجود دارد و برای افرادی مناسب است که وقت و زمان کافی برای ساختن آلاچیق نداشته باشند.البته باید بدانید که آلاچیق ها از مصالح مختلفی ساخته می شوند که عبارتند از انواع چوب، سنگ، سیمان و مصالح دیگر.

انواع سایبان چیست؟

سایبان ها نیز مانند آلاچیق در شیراز ساخته می شوند و لازم به ذکر است که سایبان ها، تقریبا همان کاربرد آلاچیق ها را دارند. سایبان ها نیز از جمله سازه هایی هستند که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته و برای ساختن آن می توانید به شرکت ها و سازندگان سایبان و آلاچیق مراجعه فرمایید.

جمع بندی ساخت و اجرای آلاچیق در شیراز

در  این لیست از سرویس یاب تعدادی از شرکت های ساخت و اجرای آلاچیق در شیراز را به شما معرفی کردیم. برای استعلام قیمت ساخت و اجرای آلاچیق در شیراز 1402 می توانید با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *