اجرای هوشمند سازی ساختمان در شیراز

اجرای هوشمند سازی ساختمان در شیراز

در لیست زیر از سایت سرویس یاب، اطلاعات بهترین شرکت های اجرای هوشمند سازی ساختمان در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آنها را مشاهده می کنید. برای این که بتوانید از خدمات اجرای خانه هوشمن و همچنین تجهیزات و ماژول های هوشمند سازی برق ساختمان اطلاع کسب کنید کافیست با شرکت های معتبری که در جدول زیر درج نموده ایم تماس بگیرید.

اجرای هوشمند سازی ساختمان در شیراز

هوشمند سازی ساختمان شیراز

شرکت های اجرای هوشمند سازی ساختمان در شیراز

ردیف نام شرکت آدرس شماره تماس
1 هوشمندسازی ساختمان نیک روان شیراز، بلوار زرهی، روبروی پارک قوری، نبش کوچه 44 07138436409
2 بازرگانی آیس پلاس شیراز، خیابان سی متری سینما سعدی، حد فاصل چهار راه ذوالانوار و چهار راه هنگ، طبقه بالای ابزار یقطین 09179068790
3 خانه هوشمند تیدا شیراز، 30 متری سینما سعدی، کوچه 14 ، پلاک 12، طبقه 2 07132300789
4 خانه محصولات خورشیدی سولارفا شیراز، چهارراه بنفشه 09177133983
5 یاشا الکترونیک شیراز، خیابان قصردشت، نبش کوچه 54 07136284068
6 هوشمندسازی ساختمان رحمانی شیراز، سه راه اصلاح نژاد، نبش کوچه شهید مرادپور، پلاک 169 07132300055
7 گروه فنی مهندسی پارس استخر شیراز شیراز، فرهنگ شهر، حد فاصل کوچه 40 و 42، ساختمان ایرتویوتا، طبقه 3، واحد 10 09178845262
8 شرکت مهندسی نوآوران هوشمند فارس شیراز، خیابان استقلال (زرهی)، روبروی سه راه بعثت، بین کوچه 47 و 49 07138311752
9 شرکت آرتین هوشمند شیراز، خیابان قصردشت، جنب مسجد رسول، طبقه فوقانی املاک نوین 07136307910
10 خانه هوشمند نیکان شیراز، خیابان معالی آباد، ساختمان اهورا 07136341550
11 شیراز اسمارت هوم شیراز، مجتمع تجاری خلیج فارس، تجاری 4 07136667487
12 شرکت مهندسی برق و الکترونیک دراک شیراز، پل معالی آباد، بلوار تاچارا، بلوار بهشت، مجتمع ارکیده 07136301467
13 ورتا الکترونیک شیراز، بلوار باهنر شمالی، چهارراه باهنر به سمت چهارراه ریشمک، نبش کوچه 17، ساختمان یادمان 07138331258
14 خانه هوشمند زوریل شیراز، خیابان معالی آباد، کوچه 9 07136246311
15 خانه هوشمند و ترمووود ایبکو شیراز، خیابان عفیف آباد، جنب پارکینگ مجتمع ستاره 07136277787
16 ساختمان هوشمند نیکان شیراز، روبروی پارک خلدبرین، بین فست فود اکسیژن و فروشگاه سبز سلامت 07136476652
17 شرکت گسترش داده پردازی آوا شیراز ، خیابان عفیف آباد ، کوچه 12 ، پلاک 3 07136483746
18 ژوبین دکور شیراز، بلوار بعثت، بین کوچه 8 و 10 07136476835
19 مجموعه تخصصی هوشمندسازی ساطع تابان شیراز، فرهنگ شهر، بین کوچه 4 و 6، جنب دندانپزشکی پارس 07136313112
20 افق نرم افزار رایان گستر شیراز، مشیرغربی (نو)، روبروی بانک ملی 09173086952
21 گروه مهندسی الکترو هوش پارس شیراز، بلوار صنایع، ورودی شهرک آرین، سمت چپ، جنب آموزشگاه موسیقی 07136261490
22 فراگامان هوشمند پارس شیراز، بلوار بعثت، حدفاصل چهارراه خلدبرین و فلکه سنگی 07136475144
23 شرکت مهندسی فارس توان شیراز، میدان نمازی، خیابان ملاصدرا، جنب لوازم اداری ملاصدرا 07136474217
24 شرکت فنی مهندسی تأسیساتی پارس شیراز، میدان ولیعصر به سمت مصدق، جنب دفترخانه 9 شیراز 09033030337
25 نمایندگی خانه هوشمند فراهوش شیراز، معالی آباد، خیابان خلبانان، کوچه 16، پلاک 171 09179098933
26 شرکت فنی مهندسی ماهان شیراز، خاکشناسی، نبش کوچه 7 07132291248
27 خانه هوشمند نیرو گستر شیراز، فرهنگشهر، حدفاصل 31 و 33، جنب اتولند، ساختمان 38 07136334083

قیمت هوشمند سازی ساختمان در شیراز

هزینه هوشمند سازی ساختمان در شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجهیزات و سیستم‌های مورد استفاده: قیمت تجهیزات و سیستم‌ های هوشمند سازی ساختمان از جمله کنترل‌کننده‌ ها، سنسورها، عملگرها و … می‌تواند متغیر باشد. به عنوان مثال، قیمت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان‌ های مسکونی معمولاً کمتر از قیمت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان‌ های تجاری و اداری است.
  • هزینه نصب و پیکربندی: هزینه نصب و پیکربندی تجهیزات هوشمند سازی ساختمان نیز می‌تواند بسته به عواملی مانند پیچیدگی پروژه، نیاز به تخریب و بازسازی ساختمان و … متغیر باشد.
  • اندازه ساختمان: هرچه اندازه ساختمان بیشتر باشد، به تجهیزات و سیستم‌های بیشتری برای هوشمند سازی نیاز خواهد بود و در نتیجه، هزینه هوشمند سازی نیز بیشتر خواهد شد.
  • تعداد و نوع اتاق‌ها: تعداد و نوع اتاق‌هایی که قرار است هوشمند سازی شوند نیز بر هزینه هوشمند سازی تأثیرگذار است. به عنوان مثال، هوشمند سازی اتاق‌های خواب معمولاً هزینه کمتری نسبت به هوشمند سازی اتاق‌های نشیمن و پذیرایی دارد.
  • سطح پیچیدگی پروژه: سطح پیچیدگی پروژه هوشمند سازی ساختمان نیز بر هزینه آن تأثیرگذار است. به عنوان مثال، هوشمند سازی یک ساختمان مسکونی ساده معمولاً هزینه کمتری نسبت به هوشمند سازی یک ساختمان تجاری پیچیده دارد.
  • رویکرد مورد نظر در هوشمند سازی: رویکرد مورد نظر در هوشمند سازی ساختمان نیز بر هزینه آن تأثیرگذار است. به عنوان مثال، هوشمند سازی ساختمان به صورت کامل معمولاً هزینه بیشتری نسبت به هوشمند سازی بخشی از ساختمان دارد.

برای محاسبه دقیق هزینه هوشمند سازی ساختمان، می‌توانید با شرکت‌ های مجری و اجرای هوشمند سازی ساختمان در شیراز تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

بهترین شرکت مشاوره هوشمند سازی ساختمان در شیراز کیست؟

هوشمندسازی ساختمان، در شیراز و سایر نقاط جهان، مزایای متعددی برای ساختمان‌ ها و ساکنان آنها به همراه دارد. با استفاده از سیستم‌ های هوشمندسازی ساختمان، کنترل بیشتری بر روی تجهیزات مختلف مانند روشنایی، گرمایش، سرمایش، تهویه مطبوع، امنیت و … به دست می‌آید. این امر می‌تواند به مدیریت بهینه منابع و کاهش هزینه‌ها منجر شود.

علاوه بر این، هوشمندسازی ساختمان می‌تواند راحتی و امکانات بیشتری را برای ساکنان فراهم کند. به عنوان مثال، می‌توان از طریق سیستم هوشمندسازی، دوربین‌های مداربسته را کنترل کرد، دستگاه‌های صوتی و تصویری را روشن یا خاموش کرد.

پیش از اجرای هوشمندسازی ساختمان، باید از یک شرکت معتبر مشاوره دریافت کرد تا اطلاعات لازم کسب شود. برای دریافت مشاوره تخصصی اجرای هوشمندسازی ساختمان در شیراز، می‌توان به پروفایل شرکت‌های مجری و طراحی که در جدول ابتدای این لیست معرفی شده‌اند، مراجعه کرد. از طریق دکمه چت آنلاین، می‌توان به صورت رایگان با این شرکت‌ ها ارتباط برقرار کرد و مشاوره دریافت نمود.

اجرای هوشمند سازی ساختمان در شیراز

خانه هوشمند در شیراز

خانه هوشمند در شیراز

خانه هوشمند به خانه‌ای گفته می‌شود که با استفاده از فناوری‌های نوین، مجهز به سیستم‌های هوشمند صوتی و تصویری، حسگرها و دستگاه‌های کنترلی، قابلیت کنترل و مدیریت هوشمند برای مصرف کننده را فراهم می‌کند. در واقع، خانه هوشمند قادر است تا بر اساس تنظیماتی که کاربر برای آن انجام می‌دهد، به صورت خودکار عملیات‌هایی مانند روشن و خاموش شدن روشنایی، تنظیم دمای داخلی، باز و بسته شدن درها، پنجره‌ها و سایر دستگاه‌های الکترونیکی را انجام دهد. با کمک خانه هوشمند می توانید در هزینه ها و مصرف انرژی صرفه جویی کنید. در این صفحه از سایت سرویس یاب به معرفی نمایندگی خانه هوشمند در شیراز پرداخته ایم.

BMS در شیراز

بسیاری از افراد نمی توانند درک کنند که کدام محیط نیاز به BMS یا همان هوشمند سازی دارد در ادامه برخی از محیط ها برای اجرای طرح هوشمند سازی در شیراز را بیان می کنیم: هوشمند سازی خانه های مسکونی ( آپارتمان – ویلایی )، هوشمند سازی باغ شهری و باغ های برون ساختمان، هوشمند سازی شرکت ها، ادارات و کارخانه ها و…

شرکت های هوشمندسازی ساختمان چه خدماتی ارائه می دهند؟

هوشمند سازی ساختمان به معنای استفاده از فناوری های مدرن و اتصال اجزای مختلف ساختمان به یک سیستم مرکزی با هدف بهبود کارایی و امنیت ساختمان می باشد. این فناوری ها شامل سیستم های خانه هوشمند، اتوماسیون ساختمان، سیستم های انرژی هوشمند، سیستم های امنیتی و سیستم های مدیریت انرژی می شوند. با استفاده از حسگرها، سنسورها و دستگاه های هوشمند، این سیستم ها قادر به کنترل و مدیریت خودکار نورپردازی، سیستم های گرمایش و سرمایش، امنیت ساختمان، مدیریت انرژی و دیگر امکانات ساختمان می باشند. هدف اصلی این سیستم ها افزایش راحتی، امنیت و کارایی مکان های زندگی و کار است.

اجرای هوشمند سازی ساختمان در شیراز

تجهیزات هوشمند سازی ساختمان چیست؟

تجهیزات هوشمند سازی ساختمان، مجموعه‌ای از سامانه‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی است که به منظور بهبود کارایی، ایمنی، راحتی و کنترل هوشمند ساختمان استفاده می‌شوند. این تجهیزات شامل انواع سنسورها، کنترلرها، دستگاه‌های اتوماسیون، سیستم‌های مدیریت هوشمند ساختمان و معماری شبکه تجهیزات است.

تجهیزات هوشمند سازی ساختمان قادر به جمع‌آوری داده‌ها از سنسورها، تحلیل آن‌ها و ارسال دستورات به دستگاه‌ها هستند تا امکانات مختلفی را از جمله کنترل نورپردازی، سیستم‌های مدیریت تهویه، امنیت، نظارت بر تجهیزات الکترونیکی و مصرف انرژی فراهم کنند.

با استفاده از این تجهیزات، کاربران قادرند تا از راه دور و از طریق دستگاه‌های متصل به اینترنت، کنترل بر روی سیستم‌های ساختمان را به دست بگیرند و به طور مثال، روشن و خاموش کردن چراغ‌ها، تنظیم دمای محیط، باز و بسته کردن درها و پنجره‌ها، نظارت بر دوربین‌های امنیتی و مدیریت مصرف انرژی را انجام دهند.

از دیگر امکاناتی که تجهیزات هوشمند سازی ساختمان ارائه می‌دهند، می‌توان به گزارش‌دهی و آمارگیری از مصرف انرژی و آب، هشدارهای امنیتی و اطلاعی، اتصال به دستگاه‌های هوشمند مختلف و کنترل چندین ساختمان به صورت همزمان اشاره کرد.

استفاده از تجهیزات هوشمند سازی ساختمان، علاوه بر افزایش راحتی و کارایی، به بهره‌وری منابع انرژی کمک می‌کند و در نتیجه باعث حفظ محیط زیست می‌شود. همچنین، این تجهیزات امکان جمع‌آوری داده‌های از شبکه‌ها و سامانه‌های مختلف را فراهم می‌کند که به تجزیه و تحلیل و بهبود عملکرد ساختمان کمک می‌کند.

ما در سایت سرویس یاب، تلاش نموده ایم که بهترین شرکت های اجرای هوشمند سازی ساختمان در شیراز را به شما معرفی کنیم.

مزایای استفاده از هوشمند سازی ساختمان چیست؟

هوشمندسازی ساختمان در شیراز مزایای بسیاری دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

1. بهبود راحتی و امکانات: با استفاده از هوشمندسازی، امکان کنترل و مدیریت آسان تری برای تنظیمات مختلف ساختمان وجود دارد، برای مثال، در تنظیم دمای اتاق‌ها، روشنایی، پنجره‌ها و درب‌ها و سیستم‌های صوتی و تصویری. همینطور تجهیزات هوشمندی مانند سیستم‌های امنیتی و روبات‌ها وجود دارند که راحتی ساکنین را افزایش می‌دهند.

2. صرفه‌جویی در مصرف انرژی: سیستم‌های هوشمند سازی ساختمان می‌توانند با کنترل دقیق تجهیزات و سیستم‌های مصرف‌کننده انرژی، به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک کنند.

3. افزایش امنیت: سیستم‌های هوشمند سازی ساختمان می‌توانند با نظارت بر محیط ساختمان و اعلام هشدار در صورت بروز هرگونه مشکل، امنیت ساختمان را افزایش دهند.

4. بهبود کیفیت زندگی: با استفاده از هوشمندسازی، می‌توان کارهای روزمره را ساده‌تر و همچنین زندگی را راحت‌تر کرد. به عنوان مثال، می‌توان با استفاده از سیستم‌های خانه هوشمند، سیستم پخش موسیقی، درب ورودی و نورپردازی را به صورت اتوماتیک و تنظیم شده پخش کرد.

همچنین، مورد دیگری که باید در نظر گرفته شود این است که هوشمندسازی ساختمان نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه و آماده‌سازی فنی و تکنولوژیک دارد. با توجه به مزایای متعددی که استفاده از تجهیزات هوشمند سازی ساختمان به همراه دارد، انتظار می‌رود که در سال‌های آینده، استفاده از این تجهیزات در ساختمان‌های مختلف افزایش یابد.

اجرای هوشمند سازی ساختمان در شیراز

معرفی دوره  آموزش هوشمند سازی ساختمان

  • آشنایی با هوشمندسازی ساختمان
  • آموزش پروتکل‌های استاندارد خانه هوشمند (باسیم و بی‌سیم)
  • آشنایی با تأسیسات ساختمانی مرتبط
  • معرفی قطعات کنترلی و تجهیزات سیستم
  • آموزش عملکرد قطعات ساختمان هوشمند
  • آموزش عملکرد قطعات کنترلی و تجهیزات سیستم ساختمان هوشمند
  • سیستم کنترلی و تجهیزات ساختمان هوشمند
  • آموزش طراحی پروژه
  • آموزش نحوه انتخاب قطعات در طراحی یک پروژه
  • اصول هوشمندسازی تحت پروتکل استاندارد knx
  • بسترهای فیزیکی knx
  • آموزش نرم‌افزار ets

جمع بندی اجرای هوشمند سازی ساختمان در شیراز

در این لیست از سرویس یاب با تعدادی از مراکز اجرای هوشمند سازی ساختمان در شیراز آشنا شدید. شما می توانید برای استعلام قیمت اجرای هوشمند سازی ساختمان در شیراز 1403 با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *