تعمیر پیانو در شیراز

تعمیر پیانو در شیراز

لیستی از بهترین مراکز فروش و تعمیر پیانو در شیراز را مشاهده می کنید. برای اطلاع از هزینه تعمیرات انواع پیانوهای دیجتال، آکوستیک و … خدمات کوک و رگلاژ  با شماره های درج شده در جدول زیر از سایت سرویس یاب تماس بگیرید.

تعمیر پیانو در شیراز

تعمیرات پیانو

تعمیر پیانو در شیراز

ردیف نام تعمیرکار نشانی شماره تماس
1 موسسه فرهنگی هنری راز و هنر شیراز، ذوالانوار شرقی 09174491486
2 تعمیر پیانو مهدی پور شیراز 09390076127
3 پیانو باربد شیراز ، میدان دانشجو ، ابتدای بلوار چمران 07136290066
4 تعمیرات مصدق بهرامی شیراز، خیابان قدوسی غربی 09172587608
5 آموزشگاه بصیری شیراز، عفیف آباد 07136263811

هزینه تعمیرات پیانو

هزینه تعمیرات پیانو بستگی به مواردی مانند نوع پیانو، انواع تعمیرات مورد نیاز و سرویس ماهانه دستگاه و … بستگی خواهد داشت. همچنین به دلیل تخصصی بودن دستگاه بهتر است به سراغ تعمیرکار حرفه ای پیانو در شیراز بروید تا از خرابی بیشتر پیانو خود جلوگیری کنید. در جدول فوق بهترین مراکز تعمیر پیانو در شیراز را ثبت نموده ایم و شما می توانید برای اطلاع از هزینه دقیق دستگاه با شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید.

تعمیر پیانو در شیراز

سرویس پیانو

خدمات کوک و رگلاژ پیانو آکوستیک

انجام خدماتی از قبیل تنظیم و رگلاژ اکشن پیانو ، کوک پیانو و تعمیر پدال دمپر پیانو و .. باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود. همچنین با توجه به سرویس های منظم دستگاه، می توانید از خرابی دستگاه جلوگیری نمایید. در جدول فوق اطلاعات بهترین مراکز سرویس و تعمیر پیانو در شیراز را مشاهده می کنید. برای دریافت مشاوره با شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید.

جمع بندی تعمیر پیانو در شیراز

این لیست از سرویس یاب را به معرفی مراکز تعمیر پیانو در شیراز اختصاص دادیم. شما می توانید برای استعلام قیمت تعمیر پیانو در شیراز 1403 با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری