تعمیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری در شیراز

تعمیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری در شیراز

در لیست زیر از سایت سرویس یاب با بهترین مراکز تعمیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری در شیراز آشنا می شوید. برای اطلاع از هزینه تعمیرات انواع دوربین و بهترین نمایندگی های دوربین های کانن و نیکون تا انتها با ما همراه باشید.

تعمیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری در شیراز

تعمیر دوربین در شیراز

تعمیر دوربین عکاسی و فیلم برداری در شیراز

ردیف نام مرکز نشانی شماره تماس
1 الکترونیک مرکزی شیراز، چهارراه خیرات، پاساژ زمانی 09177113606
2 تعمیر دوربین شیراز، بلوار زند 09035126155

هزینه تعمیر دوربین در شیراز

جهت محاسبه هزینه تعمیرات انواع دوربین های عکاسی و فیلم برداری باید نوع دستگاه، برند دستگاه، نوع خرابی و حتی مدل دستگاه را در نظر بگیرید. بعضی از قطعات دستگاه ها ممکن است کمیاب باشد و هزینه بیشتری بابت تعمیر و سرویس آن دستگاه باید در نظر بگیرید.

تعمیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری در شیراز

نمایندگی تعمیر دوربین

به دلیل حرفه ای بودن دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باید توسط تعمیرکار حرفه ای و باتجربه در این زمینه انجام شود در غیر این صورت ممکن است مجبور به پرداخت هزینه چند میلیونی جهت خرید یک دوربین جدید به بار آورد. در جدول فوق اطلاعات بهترین مراکز تعمیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری در شیراز و نمایندگی های معتبر کانن و نیکون را مشاهده می کنید.

جمع بندی تعمیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری در شیراز

این لیست از سرویس را به معرفی مراکز تعمیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری در شیراز اختصاص دادیم. شما می توانید برای استعلام قیمت تعمیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری در شیراز 1403 با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری