تعمیرات طلا و نقره در شیراز

تعمیرات طلا و نقره در شیراز

تعمیرات طلا و نقره در شیراز یکی از خدماتی از کارگاه ها و طلافروشی ارائه می دهند. برای تعمیر انواع جواهرات بهتر است که به سراغ مراکز معتبر و تحت نظر اتحادیه طلا و جواهر باشند. در جدول زیر از سایت سرویس یاب، بهترین مراکز و کارگاه های معتبر را به شما معرفی می کنیم.

تعمیرات طلا و نقره در شیراز

تعمیر طلا و نقره در شیراز

لیست مراکز تعمیرات طلا و نقره در شیراز

ردیف نام مرکز تعمیرات نشانی شماره تماس
1 جواهرسازی نور محمدی (وحید) شیراز، چهارراه سینما سعدی، پاساژ وحید 09056575311
2 گالری زرنشان شیراز، شهرک گلستان، روبروی پمپ بنزین، جنب تیپاکس 09224566359

هزینه تعمیر طلا و جواهرات در شیراز چقدر است؟

هزینه تعمیر طلا و جواهر به اینکه جواهرات و طلاهای شما چه ایرادات و مشکلاتی داشه بستگی دارد. هزینه النگو شکسته، گیر گوشواره، نگین انگشتر و … با یک دیگر متفاوت می باشد حتی میزان آسیب دیدگی طلای شما نیز در مبلغی که پراخت می کنید تاثیر گذار می باشد.

کارگاه های تعمیرات طلا می توانند انواع طلاهای آسیب دیده مثل النگو، دستبند، گوشواره، انگشتر، گردنبند و… را تعمیر کرده و به شکل اولیه خودشان برگردانند. همچنین در نظر بگیرید که روش های تعمیرات مانند ( تمیز کردن، آبکاری، پرداخت پلاتین، لحیم کاری جواهر، جوش لیزری جواهرات، اضافه کردن یا کم کردن از طلا، جایگزینی سنگ قیمتی جواهرات و …) وجود داشته که هزینه انجام هرکدام از این خدمات نیز متفاوت می باشد.

تعمیرات طلا و نقره در شیراز

هزینه تعمیرات نقره شیراز

هزینه تعمیرات انواع نقره بستگی به نوع تعمیری که انجام می دهید خواهد داشت.خدماتی که این مراکز ارائه میدهند تعمیر شکستگی قلاب، عوض کردن قطعه آسیب دیده در نقره، لحیم کاری ، تمیز کردن نقره و … باشد که هزینه های متفاوتی برای آن باید در نظر  پرداخت کنید.

جمع بندی تعمیرات طلا و نقره در شیراز

مراکز تعمیرات طلا و نقره در شیراز را در این لیست از سرویس یاب به شما معرفی کردیم. شما می توانید برای استعلام قیمت تعمیرات طلا و نقره در شیراز و یا تعمیر کردن طلا و نقره خود با شماره مراکز معرفی شده در جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری