لیست پنچرگیری های شیراز

لیست پنچرگیری های شیراز

در این مقاله به معرفی بهترین پنچرگیری های شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آنها ثبت شده است برای اطلاع از ساعت کار این مراکز با شماره های درج شده در لیست تماس حاصل فرمائید.

لیست پنچرگیری های شیراز

ردیف نام پنچرگیری نشانی شماره تماس
1 پنچرگیری قصردشت شیراز، میدان قصردشت، به سمت معالی آباد، کوچه یک، جنب پارک محله ای 09024456621
2 پنچرگیری مدرن شیراز، بلوار مدرس، بلوار شیرودی، بین کوچه 17 و 19. 07137226402
3 پنچرگیری پورحیدری شیراز، بلوار رحمت، بلوار ابوذر غفاری، نبش کوچه 15. 07137511790
4 پنچرگیری و تعویض روغن گلستان شیراز، بلوار رحمت، بلوار ابوذر غفاری، بین کوچه 81 و 83. 07137507555
5 پنچرگیری علی شیراز، میدان ولیعصر، بلوار غدیر، نبش کوچه 6 07137275248
6 پنچرگیری جنرال شیراز، بلوار مدرس، خیابان کاوه، نبش کوچه 2. 07137276658
7 پنچرگیری جوانان شیراز ، بلوار ابونصر ، ابتدای خیابان 18 07137300019
8 پنچرگیری برادران آءین زاده شیراز، بلوار رحمت، بین کوچه 14 و 16. 07137503405

پنچرگیری در شیراز

در لیست قوق اطلاعات بهترین تعمیرگاه های تعویض روغنی و پنچرگیری های شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آنها ثبت شده است. برای اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

در صورتی که تعمیرگاه موردنظرتان را پیدا نکردید می توانید به سراغ تعویض روغنی های شیراز بروید و تعمیرگاه موردنظرتان را پیدا کنید.

لیست پنچرگیری های شیراز

لیست پنچرگیری های شیراز

روش های پنچرگیری و کارهایی که باید انجام بدهید؟

پیدا کردن سوراخ لاستیک

برای پیدا کردن سوراخ لاستیک ابتدا آن را تا حد معمول (بستگی به نوع لاستیک و ماشین) باد کنید. برای پیدا کردن میزان مجاز باد لاستیک ها به دفترچه راهنمای خودرو مراجعه کنید.

بررسی لاستیک با چشم

پس از باد کردن لاستیک آن را به خوبی بررسی کنید تا بریدگی، سوراخ و یا شی درون آن را بتوانید پیدا کنید. برای انجام این کار می توانید از یک چراغ قوه استفاده کنید.

شنیدن صدای لاستیک

در صورتی که با چشم متوجه محل نشتی هوا نشدید به دنبال صداهایی همانند هیس که صدای خارج شدن هوا از لاستیک است بگردید. با دست کشیدن روی لاستیک هم می توانید محل نشتی هوا را پیدا کنید.

ترکیب آب با شامپو یا صابون

در نهایت اگر با انجام تمامی مراحل گفته شده موفق به پیدا کردن نشتی هوا نشدید، در یک ظرف مقداری آب ریخته و آن را با صابون و یا شامپو ترکیب کنید تا به خوبی کف کند.

پوشاندن لاستیک با کف

پس از انجام مرحله 4، محتوای ظرف را به خوبی روی لاستیک ماشین اسپری کنید. در صورت نبود اسپری، آن را کاملا بر روی لاستیک ریخته به طوری که تمام سطح لاستیک به خوبی پوشیده شود.

پیدا کردن حباب های بوجود آمده

پس از پوشاندن لاستیک با کف، مدتی صبر کنید. دقت کنید محل نشتی هوا در لاستیک با ظاهر شدن حباب در آن قسمت نمایان می شود. اگر متوجه بوجود آمدن حباب در لاستیک شدید آن محل نشتی است.

اسپری پنچرگیری لاستیک

حتما قبل از مصرف نحوه و طریقه مصرف اسپری را با دقت بخوانید.

لیست مراکز خدمات انژکتور و تنظیم موتور در شیراز آدرس و شماره تماس بهترین تنظیم موتوری های شیراز را درج نموده است.

خارج کردن عامل پنچری در لاستیک

پس از پیدا کردن محل نشتی، شی ای که باعث پنچری شده را از آن به آرامی خارج کنید. در انجام این کار دقت لازم را داشته باشید زیرا ممکن است اشتباه خارج کردن آن جسم به قسمت بیشتری از لاستیک آسیب بزند. در این مرحله که یکی از مهم ترین مراحل پنچرگیری های شیراز می باشد ممکن است شی خارجی وجود نداشته باشد.

چرخاندن چرخ

چرخ ماشین را حرکت داده به صورتی که پیچ هوای لاستیک در بالا قرار بگیرد.

پرکردن لاستیک با اسپری پنچرگیری

نازل اسپری را بر روی پیچ هوای لاستیک (همانند زمانی که قصد باد زدن لاستیک را دارید) قرار داده و سپس به آرامی پیچ اسپری را باز کرده و اجازه دهید محتوای اسپری کاملا به داخل لاستیک منتقل شود.

در صورتی که تعمیرگاه موردنظرتان را پیدا نکردید می توانید به سراغ تعمیرگاه های خودرو در شیراز بروید و مکانیکی موردنظرتان را پیدا کنید.

جمع بندی پنچرگیری های شیراز

در این لیست از سرویس یاب به شما کمک کردیم تا بتوانید تعدادی از پنچرگیری های شیراز را شناسایی کنید. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول از قیمت پنچرگیری های شیراز 1402 مطلع شوید.

اشتراک‌گذاری