تعمیر سبزی خرد کن در شیراز

تعمیر سبزی خرد کن در شیراز

بسیاری از خانم ها تمایل دارند سبزی های مورد نیاز آشپزی را خودشان تهیه و با دستگاه سبزی خردکن خورد نمایند.اما پس از مدتی تیغه این دستگاه ها ممکن است کند شود و یا دستگاه خراب شود به همین دلیل مهم است که به مراکز معتبر تعمیرگاه های تعمیر سبزی خرد کن در شیراز مراجعه نمایید که قادر باشند دستگاه شما را مثل روز اول درست نمایند.

تعمیر سبزی خرد کن در شیراز

لیست تعمیرگاه های تعمیر سبزی خرد کن در شیراز

ردیف نام مرکز نشانی شماره تماس
1 نمایندگی تعمیرات کریمی شیراز، گلدشت معالی آباد، خیابان لادن 07136391173
2 مرکز پیشگامان سرویس شیراز، خیابان قاآنی شمالی 07138222606
3 شرکت آسایش گستر شیراز. بلوار آزادی نبش کوچه11 09170500753
4 تعمیرات لوازم برقی شهاب شیراز، گلدشت معالی آباد، خیابان نسترن 2 07136392705
5 فن آوران الکترونیک شیراز، بلوار گلستان، حدفاصل کلبه و چهارراه ادبیات 07137302619

قیمت تعمیر سبزی خرد کن در شیراز چقدر است؟

هزینه تعیمرات انواع دستگاه های سبزی خرد کن، بستگی به مواردی مانند برند دستگاه، نوع خرابی و تعویض قطعه یا تعمیر قطعه دستگاه خواهد داشت. برای اطلاع از قیمت دقیق تعمیرات و سرویس این سبزی خرد کن ها در شیراز می توانید به صفحه اختصاصی مراکز درج شده در جدول فوق بروید و از طریق دکمه چت آنلاین، از نحوه تعمیرات و هزینه دقیق مشاوره دریافت نمایید.

تعمیر سبزی خرد کن در شیراز

تعمیر سبزی خرد کن

بهترین تعمیرکار سبزی خرد کن

در جدول ابتدای صفحه، لیستی از بهترین مراکز تعمیرات انواع برندهای سبزی خرد کن در شیراز را به شما معرفی نموده ایم. این تعمیرگاه های معتبر، با عیب یابی سبزی خرد کن، دستگاه برقی شما را مانند روز اول تحویل می دهند در صورتی که این امکان وجود نداشته باشند به شما اطلاع داده تا دستگاه جدیدی خریداری نمایید.

همچنین اگر مرکز موردنظرتان را پیدا نکردید می توانید به صفحه تعمیرگاه های لوازم خانگی در شیراز مراجعه نمایید و مرکز مورد نظرتان را بیابید.

جمع بندی تعمیر سبزی خرد کن در شیراز

در این لیست از سرویس یاب به شما کمک کردیم تا بتوانید مراکز تعمیر سبزی خرد کن در شیراز را بشناسید. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول بالا استعلام قیمت تعمیر سبزی خرد کن در شیراز 1403 را بگیرید.

اشتراک‌گذاری